Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski na czele Publicis Groupe Polska

Publicis Groupe wybrała osoby, które pokierują polskim oddziałem. Na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe Polska zostali powołani Piotr Piętka i Tomasz Pawlikowski.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
6 komentarzy

Pawlikowski, prezes Publicis Communications Polska, i Piętka, chief executive officer Publicis Media Polska jako co-CEOs Publicis Groupe Polska będą podlegali bezpośrednio Jarkowi Ziębińskiemu, CEO Publicis Groupe na region Północnej i Środkowej Europy.

Jak podano w komunikacie "na nowych stanowiskach mają przyspieszyć integrację kompetencji Publicis Groupe w Polsce". - Zarządzana przez nich organizacja ma dostarczać obecnym i przyszłym klientom jeszcze większą wartość z realizowanych dla nich usług. Wdrożenie w Polsce modelu Power of One ma dać także lepsze szanse rozwoju ekspertom, którzy pracują w organizacji oraz przyciągać do niej nowych, utalentowanych pracowników z dziedzin kluczowych dla klientów Publicis Groupe - czytamy w informacji przesłanej do Wirtualnemedia.pl.

Tomasz Pawlikowski ma blisko 30 lat doświadczenia w organizacji, z czego 15 lat jako CEO regionu, a ostatnio jako prezes Publicis Communications w Polsce. Piotr Piętka pracuje w Publicis Groupe od 20 lat, w 2016 roku objął funkcję CEO Publicis Media w Polsce.

Pawlikowski i Piętka w nowych funkcjach będą wspierani przez zespół zarządzający, którego zadaniem jest przyspieszenie procesu integracji i wzrostu organizacji, jak również implementacja modelu Power of One w Polsce, o czym informowano w czerwcu.

W skład zarządu wejdą:  Albert Wyszomirski jako chief financial officer, Monika Krawiec-Zaworska na stanowisku chief talent officera, Anna Sakowicz w roli chief data&analytics officer oraz Krzysztof Andrzejczak jako chief e-commerce officer.

grafika

- Cieszę się, że mogę zaanonsować nominacje Piotra i Tomasza na stanowiska co-CEOs Publicis Groupe w Polsce. Wspólnie zbudowaliśmy jedną z najsilniejszych ofert marketingowych, digitalowych, e-commerce’owych i komunikacyjnych w regionie. Wdrożenie w Polsce modelu operacyjnego „Power of One” daje tym większą szansę na stworzenie rozwiązań, które odpowiedzą na potrzeby naszych klientów związane z integracją usług i jednoczesną wysoką specjalizacją. Wiem, że Piotr i Tomasz wspólnie z nowym zespołem zarządzającym wyniosą Publicis Groupe na jeszcze wyższy poziom - komentuje Jarek Ziębiński.

Publicis Groupe jest jedną z największych firm komunikacyjnych w Polsce, zatrudniającą ponad 1000 pracowników. Należą do niej agencje: Starcom, Zenith, Spark Foundry, Blue 449, Performics, LiquidThread, Publicis, Leo Burnett, Saatchi & Saatchi IS, Arc, MSL i Prodigious.

Komentarze (6)

Komentujesz jako

Każda opinia jest cenna. Wyraź swoje zdanie, dbając o wzajemny szacunek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

TOK FM współpracuje z satyrykiem Jankiem Kozą

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

Prezydent ratuje KRRiT. Nie zgadza się z Sejmem i Senatem

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Pierwszy na orbicie gorących newsów" hasłem kampanii Pomponika

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

"Stekiem" i "kiełbasą" można nazwać tylko mięso. Europosłowie zdecydowali

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność
Materiał reklamowy

Kiedy Polacy naprawdę patrzą? Wydarzenia kobiecego sportu, które angażują publiczność

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"

Na Krakowskim Przedmieściu powstał sklep Wokulskiego. Startują zdjęcia do kolejnej "Lalki"