Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym

Publicis Groupe przejęła Bespoke z siedzibą w Charlotte w Karolinie Północnej – agencję marketingu sportowego. Została ona założona dekadę temu przez dwóch weteranów Omnicomu: Mike'a Boykina i Grega Buscha.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym

Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że Boykin i Busch będą nadal kierować Bespoke. Obaj, przed założeniem Bespoke, pracowali przez 15 lat w Omnicom. 

Bespoke jest pozycjonowana jako agencja, która pomaga markom łączyć się z ligami, drużynami i innymi obiektami sportowymi poprzez usługi konsultingowe i kreatywne oraz aktywacje wydarzeń. 

W Publicis Groupe będzie częścią szerszej oferty marketingu sportowego holdingu.

W ciągu ostatniego roku Publicis współpracowała z Bespoke przy wielu projektach. – W ramach partnerstwa przekroczyliśmy oczekiwania – powiedział prezes Publicis Sports, Jon Tuck.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

Lawina gróźb wobec dziennikarza "Wyborczej". Wiąże to z tekstem o Cenckiewiczu

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

TVN szykuje jubileuszową edycję "MasterChefa". "Wyprawa poza Europę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych