Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym

Publicis Groupe przejęła Bespoke z siedzibą w Charlotte w Karolinie Północnej – agencję marketingu sportowego. Została ona założona dekadę temu przez dwóch weteranów Omnicomu: Mike'a Boykina i Grega Buscha.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Publicis przejmuje agencję zajmującą się marketingiem sportowym

Warunki transakcji nie zostały ujawnione. Wiadomo jedynie, że Boykin i Busch będą nadal kierować Bespoke. Obaj, przed założeniem Bespoke, pracowali przez 15 lat w Omnicom. 

Bespoke jest pozycjonowana jako agencja, która pomaga markom łączyć się z ligami, drużynami i innymi obiektami sportowymi poprzez usługi konsultingowe i kreatywne oraz aktywacje wydarzeń. 

W Publicis Groupe będzie częścią szerszej oferty marketingu sportowego holdingu.

W ciągu ostatniego roku Publicis współpracowała z Bespoke przy wielu projektach. – W ramach partnerstwa przekroczyliśmy oczekiwania – powiedział prezes Publicis Sports, Jon Tuck.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska