SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Pudelek.pl przed Plotek.pl i Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

Najpopularniejszym serwisem plotkarskim jest Pudelek.pl, natomiast pod względem liczby użytkowników kolejne miejsca zajmują Plotek.pl i Gwiazdy.wp.pl, a pod względem liczby odsłon - Plejada.pl. W skali roku duże wzrosty odwiedzalności zanotowały Jastrzabpost.pl, Gwiazdy.wp.pl i Pomponik.pl, a spadki - Pudelek.tv, Hotplota na Eska.pl oraz Kozaczek.pl.

fot. policja.plArticle

W lutym br. Pudelek.pl (Grupa Wirtualna Polska) odwiedziło 5,04 mln realnych użytkowników, czyli 18,04 proc. wszystkich polskich internautów. Wykonali oni w serwisie 150,44 mln odsłon, a każdy korzystał z niego przeciętnie przez godzinę, 23 minuty i 41 sekund - pokazują dane z badania Gemius/PBI opracowane przez Wirtualnemedia.pl.

Na kolejnych miejscach pod względem liczby odsłon znalazły się Plotek.pl (Grupa Gazeta.pl) z 4,31 mln, Gwiazdy.wp.pl (Grupa Wirtualna Polska) z 4,07 mln, Pomponik.pl (Grupa Interia.pl) z 3,91 mln oraz Plejada.pl (Grupa Onet-RASP) z 3,74 mln.

Na Plejadzie odwiedzający wykonali 145,87 mln odsłon, a na Plotku - 86,91 mln. Gwiazdy.wp.pl zanotowały 50,26 mln odsłon, a Pomponik.pl - 46,11 mln.

Jeśli chodzi o średni czas korzystania przez użytkownika, to żaden z serwisów oprócz Pudelek.pl nie zbliżył się do poziomu 20 minut. Na Plejadzie ten wskaźnik wyniósł 16 minut i 59 sekund, a na Pudelek.tv - 16 minut i 51 sekund.

Tylko na komputerach Pudelek.pl miał 2,75 mln użytkowników, 59,24 mln odsłon oraz 53 minuty i 44 sekundy przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego. Więcej odsłon (81,88 mln) zanotowała Plejada.pl, przy 2,27 mln użytkowników oraz 20 minutach i 30 sekundach średniego czasu korzystania.

Na smartfonach i tabletach Pudelek.pl osiągnął zdecydowanie wyższe wyniki niż w internecie stacjonarnym: 3,14 mln użytkowników, 91,2 mln odsłon oraz godzinę, 27 minut i 13 sekund przeciętnego czasu korzystania.

Podobne proporcje są w ruchu na Plotek.pl: 2,1 mln użytkowników, 28,58 mln odsłon oraz 7 minut i 54 sekundy średniego czasu korzystania w internecie stacjonarnym wobec 2,79 mln użytkowników, 58,32 mln odsłon oraz 11 minut i 43 sekundy średniego czasu.

Inaczej jest w przypadku np. Plejada.pl: na komputerach serwis miał 2,27 mln użytkowników, 81,88 mln odsłon oraz 20 minut i 30 sekund średniego czasu korzystania, a na smartfonach i tabletach - 2,08 mln użytkowników, 63,98 mln odsłon oraz 8 minut i 8 sekund średniego czasu.

W skali roku Pudelek.pl zanotował wzrost zasięgu o 5,69 pkt proc. (czyli 46,1 proc.) oraz spadek liczby odsłon o 15,23 mln (o 9,2 proc.) oraz średniego czasu spędzonego przez użytkownika o 36 minut i 48 sekund (31,7 proc. w dół).

Kolejne trzy witryny osiągnęły duże wzrosty odwiedzalności. Plotek.pl zyskał 4,01 pkt proc. zasięgu, 21,88 mln odsłon oraz 48 sekund średniego czasu korzystania (to 35,1, 33,6 i 7,5 proc. w górę), Gwiazdy.wp.pl - 4,63 pkt proc. zasięgu, 22,28 mln odsłon oraz dwie minuty i 6 sekund średniego czasu (46,6, 79,6 i 22,5 proc. w górę), a Pomponik.pl - 3,21 pkt proc. zasięgu i 5,99 mln odsłon (29,8 i 14,9 proc. w górę), przy spadku przeciętnego czasu korzystania o minutę i 33 sekundy (czyli 9,6 proc.).

Procentowo najwięcej zyskał Jastrzabpost.pl - zyskał 4,12 pkt proc. zasięgu i 14,69 mln odsłon (to 114,1 i 171,4 proc. w górę).

Zmalał natomiast zasięg Pudelek.tv (o 0,09 pkt proc., czyli 2,4 proc.), działu Hotplota serwisu Eska.pl (o 0,54 pkt proc., a więc 13,2 proc.) oraz Kozaczek.pl (o 0,77 pkt proc., czyli 19,7 proc.). Wszystkie te serwisy zanotowały też spadki liczby odsłon.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Pudelek.pl przed Plotek.pl i Plejada.pl. W górę Jastrzabpost, w dół Kozaczek (TOP10 serwisów plotkarskich)

24 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jenny
A jaką oglądalność stron głównych, czyli rozpoznawalność marek mają ci od SEO precli, czyli party i jastrząb? Bo syreni czas jasno pokazuje, ze strony należą do kategorii wpadł-wypadł.
odpowiedź
User
górne 3% - kto ma wiedzieć ten wie
jak 5 mln Polaków może średnio półtora godziny dziennie spędzać na pudelku ??? Pokolenia Owsiaka, Kwaśniewskiego, Kalisza, Palikota, Wojewódzkiego, Stuhra to co się dziwić... Inteligencjo do roboty, trzeba obecne i przyszłe pokolenia tak naostrzyć że za następne 30 lat pudelki będą dla nich szczytem obciachu a uczciwa praca największym dobrem.
odpowiedź
User
Seba
Pudelek jest super, wchodzę od czasu do czasu ... popatrzę na nagłówki ... powiem na glos o ja pier ole i stwierdzam kto to czyta.
Ps. Niedlugo w rankingu pojawi sie gazeta.pl, co raz więcej tam takich mayerialow prze gimbaze pisanych
odpowiedź
User
Julek
Jastrzębska jest najlepsza
odpowiedź
User
Anastazja de Volaille
Plejada z kupowanymi followersami tak daleko w tyle? No jak to tak, ktoś musiał zafałszować te dane!!! Przecież pan naczelny Cejronowski, od lat w poczekalni sławy, tak bardzo dba o popularność, kupuje sobie pod każdym postem na instagramie po kilka tysięcy lajków!!! Ma też kupionych followersów na profilu. Wystarczy sprawdzić jakość tych followersów. Powinien dostać wilczy bilet w mediach na zawsze. Do tego ten mobbing, który uprawia. No i już wiadomo, dlaczego nie jest popularny i lubiany.
odpowiedź