„Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)

Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
„Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)

Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których pojawiają się produkty Pudliszek, m.in. ketchup, majonez, dania gotowe i składniki do różnych dań. W końcowych ujęciach dziewczynka na torcie wykonuje serce z ketchupu promowanej marki.

Lektor składa życzenia osobom używającym produktów Pudliszki, a w tle słychać charakterystyczny dla reklam tej marki motyw muzyczny. Spot kończy się hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly. Spot, emitowany w wersji 30- i 15-sekundowej, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, scenariusz napisała Emilia Czerwiec, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

W poprzedniej kampanii Pudliszek, rozpoczętej przed miesiącem, promowano nowy wariant majonezu. Akcję realizowano pod hasłem „Pysznie baw się jedzeniem”.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Rusza Turniej Czterech Skoczni. Gdzie oglądać?

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Canal+ stawia na filmy kinowe. Ruszyła kampania pod hasłem "Tango"

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Republika promuje sylwestra. Zaśpiewa duet dziennikarski

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

Rekord streamingu w badaniu Nielsena. Pomogły "Heweliusz" i "Stranger Things"

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

TVP blisko granicy oszczędności. Tyle ma wydać w przyszłym roku

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę

Ponad 800 tys. Polaków kupiło subskrypcję na buty. Modivo.club wychodzi za granicę