SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)

Ruszyła kampania z okazji 100-lecia marki produktów żywnościowych Pudliszki (należącej do HJ Heinz Polska). Akcję, prowadzoną pod hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”, przygotowały firmy marketingowe Schulz brand friendly i Papaya Films.

Article

Spot z kampanii pokazuje sytuacje z codziennego życia, w których pojawiają się produkty Pudliszek, m.in. ketchup, majonez, dania gotowe i składniki do różnych dań. W końcowych ujęciach dziewczynka na torcie wykonuje serce z ketchupu promowanej marki.

Lektor składa życzenia osobom używającym produktów Pudliszki, a w tle słychać charakterystyczny dla reklam tej marki motyw muzyczny. Spot kończy się hasłem „Tak od 100 lat smakują dobre chwile”.

 

Kreacją kampanii zajęła się agencja Schulz brand friendly. Spot, emitowany w wersji 30- i 15-sekundowej, wyreżyserował Bartosz Dombrowski, scenariusz napisała Emilia Czerwiec, a realizacją zajął się dom produkcyjny Papaya Films.

W poprzedniej kampanii Pudliszek, rozpoczętej przed miesiącem, promowano nowy wariant majonezu. Akcję realizowano pod hasłem „Pysznie baw się jedzeniem”.

 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Tak od 100 lat smakują dobre chwile” w jubileuszowej kampanii Pudliszek (wideo)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl