Puma chce dotrzeć do młodych kampanią z udziałem Jana Wieteski i Daniela Walaska

Ruszyła kampania butów Puma Slipstream, której twarzami zostali aktorzy młodego pokolenia - Jan Wieteska i Daniel Walasek.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Sportowa marka Puma wskrzesza koszykarski styl z lat 80., wprowadzając najnowszą odsłonę modelu Slipstream. Premierze towarzyszy lokalna kampania z udziałem aktorów młodego pokolenia, Jana Wieteski i Daniela Walaska, którzy zabierają widzów w wizualną podróż do przeszłości.

Koszykarskie starcie w klipie Puma

Wideo opowiada historię dwóch braci – nieustraszonych miłośników podróży w czasie oraz koszykówki - którzy nie boją się odkrywać nieznanego, zgodnie z duchem globalnej kampanii PUMA Slipstream „Welcome Unbored”.

W spocie przenoszą się do owianego legendą meczu z 1964 roku, w którym polscy koszykarze zmierzyli się z drużyną gwiazd NBA. To wyjątkowe wydarzenie na stałe wpisało się w karty historii polskiej koszykówki.

 

Do udziału w lokalnej odsłonie kampanii marka zaprosiła również osoby związane ze środowiskiem koszykówki w Polsce, między innymi: Rafała „Lipka” Lipińskiego, jednego z najlepszych dunkerów na świecie i Mike’a Hicksa, reprezentanta Polski w koszykówce w formule 3x3.

Za koncepcję kampanii, jej przebieg, a także produkcję video oraz sesji zdjęciowej odpowiedzialna jest agencja high&. Spot wyreżyserował Piotr Kujda, zdjęciami zajął się Igor Połaniewicz, a muzykę skomponował Wojtek Urbański. Za zdjęcia do kampanii odpowiedzialny jest Paweł Fabjański. Działania PR w ramach kampanii prowadzi agencja teal. Dom mediowy Havas odpowiada za planowanie i zakup mediów.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Drugi sezon "8 wspaniałych" w Canal+. Premiera już dziś

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

Sezon świąteczny to szczyt sprzedaży subskrypcji streamingowych

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

W tym kraju "Gang Olsena" jest jak "Kevin" w Polsacie. I nie chodzi o Danię

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Te wywiady warto przeczytać. 10 mocnych rozmów na Święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie