SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Pytanie na śniadanie” z nową scenografią i oprawą od 10 listopada

W sobotę „Pytanie na śniadanie” po raz pierwszy będzie pokazywany w nowej scenografii i oprawie. Za zmiany odpowiada Agencja Kreacji Oprawy i Reklamy TVP.

- Zależy nam na uatrakcyjnieniu i unowocześnieniu przekazu. „PnŚ" podbiło serca widzów, wygrywamy z konkurencją contentem i jakością programu. Teraz nadszedł czas na wyciągnięcie kolejnych asów z rękawa, a właśnie nimi jest nowa oprawa, która wpłynie na jakość ale także możliwości realizacyjne programu - mówi dyrektor Agencji Kreacji Oprawy i Reklamy, Katarzyna Sroczyńska - Adamiak. Z pewnością uatrakcyjni ona audycje i przyciągnie kolejnych widzów. W tym wypadku nie możemy mówić, że „PnŚ” stara się naśladować konkurencję, to my wyznaczamy trendy, za którymi będą podążali inni - dodaje.

Publiczny nadawca informuje, że w ostatnim czasie rozbudowuje Agencję Kreacji Oprawy i Reklamy. Efektem tych działań jest właśnie nowa oprawa „PnŚ”, a także nowa oprawa TVP Info. W najbliższym czasie zmiany przejdą również „Wiadomości” oraz kanał TVP Historia.

W ostatnim czasie do AKOIR dołączyły kolejne osoby: Paweł Górka - grafik, Agata Tyszka - grafik, Mariusz Pietrzak - grafik, Waldemar Kompała - fotograf, Tomasz Klimek - producent, Justyna Kozłowska Domagała - kierownik działu kreacji.

- Sercem Agencji Oprawy ma być kreacja, ten dział będzie rozbudowywany tak, by mógł podejmować się jak największych wyzwań. Moją ambicją jest, żeby kreacja stała się jedną z wizytówek TVP - komentuje Sroczyńska-Adamiak.

Udział TVP2 w rynku telewizyjnym wśród wszystkich widzów w 2017 roku wyniósł 7,87 proc.

Dołącz do dyskusji: „Pytanie na śniadanie” z nową scenografią i oprawą od 10 listopada

6 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Hmm
Ale serio, droga redakcjo, „morning-show”? Nie można „poranny program”???
odpowiedź
User
Maciek
Wypowiadająca się w artykule pani niestety podaje fałszywe informacje. „Pytanie na śniadanie” konsekwentnie - w stopniu raz większym, a raz mniejszym - przegrywa pod względem oglądalności z „Dzień dobry TVN”.

Kiedyś wydawało mi się, że to spry wstyd kłamać w publicznych wypowiedziach. Dziś stało się to normą. Szkoda, że autor tego nie wychwycił.
odpowiedź
User
Gość X
Mam nadzieję, że to nie ma nic wspólnego ze 100-leciem Odzyskania Niepodległości. Jeśli to robią na wzór TVP Info, to już inny problem.
odpowiedź