SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego

Firma ubezpieczeniowa PZU planuje przetarg na wybór agencji, która zajmie się jej obsługą w zakresie marketingu internetowego - wynika z informacji Wirtualnemedia.pl. Właśnie sonduje rynek pod tym kątem.

Article

Firma poprzedziła przetarg tzw. procesem RFI (request for information), czyli zapytaniem o informację. W jego ramach zainteresowane firmy mogą przesyłać swoje zgłoszenia zawierające dane firmy do 13 lutego.

W ten sposób firma zbierze z rynku informacje na temat liczby agencji zainteresowanych udziałem w planowanym przetarg.
We właściwym postępowaniu PZU wybierze agencję (lub kilka), która zajmie się obsługą kampanii reklamowych całej Grupy PZU w internecie ( z wyłączeniem działań z zakresu performance marketingu).

PZU nie podaje, kiedy ruszy formalny przetarg. Nie udziela żadnych informacji z nim związanych – zgodnie z polityką firmy,  zgodnie z którą ubezpieczyciel nie komentuje informacji dotyczących prowadzonych przez niego przetargów.

Jedną z agencji, która realizuje kampanie reklamowe PZU w internecie jest Digital Kingdom.

Równolegle PZU zbiera od agencji informacje w związku z planowanym przetargiem na obsługę w zakresie service design i UX. Ubezpieczyciel jest też w trakcie przetargu na wybór agencji reklamowej do kampanii promujących ubezpieczenia na życie.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: PZU szykuje się do przetargu na usługi marketingu internetowego

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Obiektywny inaczej
Ciekawe czy Sigma Bis się zgłosi....?
2 0
odpowiedź
User
Śmieszki Checheszki
W tym przetargu media w tabelach gwarancyjnych zostaną podzielone na kilka ważnych segmentów:
1) Media Własne (czyli Grupa Dżej Kej oraz The Carno Brothers)
2) Media Kupne (grupa Zigi S.)
3) Media Kupne ale niechętnie i tylko w sytuacjach niezbędnych (Programowo Najepsi, czyli pogrobowcy WSI & Kamillo D. po akwizycji naszych sojuszników)
Wybory idą, gorąca majówka się szykuje. Trzeba rozpocząć zasilanie walutą, bo Dudi sam nie pociągnie.
3 1
odpowiedź
User
nicky
ale po co przetarg ? skoro mają własną agencję ?
chyba, że "konkurenci" chcą pokazać wszystkie warunki ... ale marzyć teraz o budżecie można
0 1
odpowiedź