Drożeją reklamy w Radiu Eska. "Duży popyt na czas reklamowy"

Grupa Radiowa Time uaktualniła cenniki reklam. Średnio o ok. 3 proc. wzrosną od 9 września br. ceny reklam w sieci Radia Eska i w pakiecie Total Time. Droższe będą też spoty w Drapaczu Chmur.

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Drożeją reklamy w Radiu Eska.  "Duży popyt na czas reklamowy"

- Obserwujemy bardzo dobrą sytuację na rynku reklamy radiowej i duży popyt na czas reklamowy. Jednocześnie pozycja naszych produktów jest bardzo silna. W ostatnim miesiącu zanotowaliśmy wzrosty słuchalności Radia Eska fala do fali, a w naszej grupie docelowej, wśród osób w wieku 20-39 lat, stacja jest drugą rozgłośnią w rankingu. Również Eska2 znacząco wzmacnia swoją pozycję, co jest efektem m.in. styczniowego rebrandingu z Radia SuperNova. Spodziewamy się też wzrostów Eski Rock po rozszerzeniu nadawania na dziewięć miast – mówi Ewa Rosiewicz, prezes Radia Eska i dyrektor generalna Grupy Radiowej Time.

W porównaniu do obecnie obowiązujących cenników, ceny reklam w pakiecie Total Time wzrosną o 3,6 proc., a w sieci Eska - o 2,9 proc. (pasmo 6-24, poniedziałek-niedziela).

Cenniki pozostałych produktów reklamowych Grupy Radiowej Time, w tym sieci Eska2 oraz rozgłośni Eska ROCK i VOX FM, pozostają bez zmian.

CZYTAJ TEŻ: Były szef informacji RMF FM przeszedł do konkurenta

Wraz ze zmianą cen w Grupie Radiowej Time i w związku z równoczesną podwyżką cen w Grupie Eurozet, nastąpi aktualizacja cennika pakietu wspólnego obu nadawców – Drapacza Chmur. Ceny zostaną zwiększone średnio o 3,8 proc. (pasmo 6-22, poniedziałek-niedziela). Nowy cennik wejdzie w życie również 9 września. Zlecenia emisji reklam wg dotychczasowych cenników w Grupie Radiowej Time i w ramach pakietu Drapacz  Chmur przyjmowane są do 7 września 2024 roku.

W skład Grupy Radiowej Time wchodzą stacje: Radio Eska, Eska2, Eska Rock, Radio VOX FM i Radio Plus.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

"Zaufany ekspert" Meta pomógł reporterowi Reutera uruchomić fałszywe reklamy

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

WPP Media wykorzystuje dane z YouTube do rozwoju marketingu influencerów

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Ruszyła zimowa kampania promująca Południowy Tyrol

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Stacja Deutsche Welle na czarnej liście Rosji

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie
Materiał reklamowy

Hipercholesterolemia: przyczyny, objawy, leczenie

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa

Córka Poczobuta w imieniu ojca odebrała Nagrodę Sacharowa