Nadawca Radia Eska2 zarobił więcej pod poprzednim szyldem

Spółka International Communication (Grupa ZPR Media), nadająca Radio Eska2, a do stycznia br. Radio SuperNova, w ub.r. przy wzroście przychodów o 11,8 proc. do 8,26 mln zł zwiększył zysk netto o 400 tys. zł.

Tomasz Wojtas
Tomasz Wojtas
Udostępnij artykuł:
Nadawca Radia Eska2 zarobił więcej pod poprzednim szyldem

W ub.r. 7,28 mln zł wpływów International Communication pochodziło od spółki Time, która jest brokerem reklamowym rozgłośni z Grupy Radiowej Time. Rok wcześniej owe przychody wyniosły 6,97 mln zł.

Jak radzi sobie Radio SuperNova?

Wydatki operacyjne International Communication zwiększyły się znacznie słabiej od wpływów - o 8,2 proc. do 6,72 mln zł. To głównie efekt wzrostu kosztów usług obcych z 2,04 do 2,42 mln zł oraz podatków i opłat z 665,3 do 779,2 tys. zł.

Nakłady na wynagrodzenia wzrosły z 2,68 do 2,71 mln zł, a te na ubezpieczenia społeczne i inne świadczenia pracownicze zmniejszyły się z 513,2 do 500,6 tys. zł. Przeciętnie zatrudnienie w firmie rok do roku zmalało z 31,92 do 29,81 etatów.

Na poziomie operacyjnym zysk poszedł w górę z 1,17 do 1,54 mln zł, a na poziomie netto z 1,06 do 1,46 mln zł. Na koniec ub.r. spółka miała 3,75 mln zł środków pieniężnych i ekwiwalentów, wobec 2,44 mln zł rok wcześniej.

Zeszłoroczny w całości jako dywidenda zostanie wypłacona do końca czerwca spółce Time, jedynemu udziałowcom International Communication.

W poniższej grafice bieżący rok obrotowy to 2023, a poprzedni - 2022

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska