Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor

1 września Radio Kolor 103 FM rozpoczęło nową kampanię wizerunkową pod hasłem "Mój ulubiony kolor".

bg
bg
Udostępnij artykuł:
Rusza wizerunkowa kampania Radia Kolor

Kampania oparta jest o prostą komunikację nawiązującą do nazwy stacji. W jej ramach przygotowano konkursy antenowe i liczne działania ambientowe w przestrzeni miejskiej.

Kampania prowadzona będzie do końca roku i obejmie nośniki outdoorowe w Warszawie i okolicach oraz m.in.: samochody ELE Taxi, ekrany w pociągach Kolei Mazowieckich, ekrany w kinach oraz centrach handlowych. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych i nowej wersji aplikacji mobilnej Radia Kolor.

Za przygotowanie kampanii oraz zaplanowanie mediów odpowiada zespół kreatywny Radia Kolor, autorką projektu graficznego jest Magda Pilaczyńska.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Ilu widzów miało late show Sekielskiego?  Po zmianie pasma widownia zmalała

Ilu widzów miało late show Sekielskiego? Po zmianie pasma widownia zmalała

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta