Nowa kampania Radia Złote Przeboje

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Jej hasło to "Radio Złote Przeboje - największe przeboje lat 80. i 90.”

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje

Kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Nowa forma promocji Radia Złote Przeboje

- Hasło kampanii Radia Złote Przeboje to "największe przeboje lat 80. i 90.". Tym samym stacja chce przypominać słuchaczom i słuchaczkom, że w Radiu Złote Przeboje można usłyszeć tylko największe, znane i sprawdzone przeboje. Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli na antenie naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców. Po wysłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią - przekazała mediom Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Sieć rozgłośni tworzą 24 stacje lokalne, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Więcej kanałów w Play. Niebawem kolejne nowości

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Zmiany w marketingu Unilever. Leandro Barreto nowym szefem

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Roman Młodkowski żegna się z Biznes24. Podał przyczyny

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Kolędowanie na antenach TVP. Cztery premiery na Boże Narodzenie

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

Była dziennikarka TVN i TVN24 rzeczniczką nergetycznego giganta

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku

TVP cyfryzuje archiwa oddziałów. 150 tys. taśm do 2031 roku