Nowa kampania Radia Złote Przeboje

Wystartowała ogólnopolska kampania wizerunkowa Radia Złote Przeboje (Grupa Eurozet). Jej hasło to "Radio Złote Przeboje - największe przeboje lat 80. i 90.”

Dominik Senkowski
Dominik Senkowski
Udostępnij artykuł:
Nowa kampania Radia Złote Przeboje
Radio Złote Przeboje

Kampania ma obejmować nośniki reklamy zewnętrznej AMS w miastach nadawania stacji. Będzie prowadzona również w internecie, w tym za pośrednictwem mediów społecznościowych.

Nowa forma promocji Radia Złote Przeboje

- Hasło kampanii Radia Złote Przeboje to "największe przeboje lat 80. i 90.". Tym samym stacja chce przypominać słuchaczom i słuchaczkom, że w Radiu Złote Przeboje można usłyszeć tylko największe, znane i sprawdzone przeboje. Złote Przeboje to radio, w którym każdy, bez względu na wiek, znajdzie coś dla siebie. Jak pokazały przeprowadzone przez nas badania, 40-letni słuchacze są pozytywnie zaskoczeni tym, co usłyszeli na antenie naszej stacji. Wcześniej kojarzyli ją głównie z hitami pokolenia swoich rodziców. Po wysłuchaniu programu dostrzegli jednak, że gramy także piosenki, które oni znają i lubią - przekazała mediom Anna Justka, dyrektorka promocji stacji muzycznych Grupy Eurozet.

Sieć rozgłośni tworzą 24 stacje lokalne, które nadają m.in. w Warszawie, Krakowie, Łodzi, Poznaniu, Trójmieście, Wrocławiu i miastach Aglomeracji Śląskiej.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?