Radiostacja - czarne hity, dancowe bity

14 kwietnia ruszyła teaserowa kampania internetowa Radiostacji.

kk
kk
Udostępnij artykuł:

Hasło kampanii - 'Radiostacja - czarne hity, danceowe bity', zastąpił slogan 'Radiostacja - Muza Nowej Generacji - black and dance'.

Zmiana hasła jest kolejnym krokiem w rozpoczętej wiele miesięcy temu komunikacji.

Kampania pojawi się w internecie: Onet.pl i  portale młodzieżowe.

Media zaplanowała agencja ZenithOptimedia, kreację wykonała agencja Wizard.

kk
Autor artykułu:
kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu