RadioZET.pl przed Eska.pl i RMF24.pl, mocno w górę Antyradio.pl i ChilliZET.pl (TOP10 serwisów radiowych)

Wśród serwisów internetowych stacji radiowych liderem pod względem liczby użytkowników i odsłon jest RadioZET.pl, wyprzedzające Eska.pl i RMF24.pl. Największe wzrosty zasięgu zanotowały Antyradio.pl i ChilliZET.pl, a niewiele zmieniły się wyniki RMF.FM i Polskieradio.pl.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w styczniu br. RadioZET.pl (należący do Eurozetu) odwiedziło 5,3 mln internautów, co dało 18,54 proc. zasięgu. Wykonali na stronie 44,17 mln odsłon, a każdy spędził tam przeciętnie 32 minuty i 56 sekund.

Eska.pl (Grupa Radiowa Time) zanotowała 5,09 mln użytkowników, 18,15 mln odsłon oraz 3 minuty i 58 sekund przeciętnego czasu korzystania przez odwiedzającego, a RMF24.pl (Grupa RMF) - 4,16 mln użytkowników, 23,86 mln odsłon oraz 6 minut i 5 sekund średniego czasu korzystania.

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/najpopularniejsze-serwisy-internetowe-i-aplikacje-internetowe-w-polsce-w-lutym-2019-roku-facebook-przed-wirtualna-polska-top20,7171107059558017a ##

W zestawieniu są też inne witryny Eurozetu i Grupy RMF. Do tego pierwszego nadawcy należą Antyradio.pl (w styczniu br. miało 2,27 mln użytkowników i 9,77 mln odsłon) i ChilliZET.pl (2,08 mln użytkowników i 6,31 mln odsłon), a do drugiego - RMF.FM (2,39 mln użytkowników i 8,63 mln odsłon), RMFmaxxx.pl (1,26 mln użytkowników i 4,54 mln odsłon) oraz RMFon.pl (959,5 tys. użytkowników i 7,77 mln odsłon). Z tego ostatniego serwisu odwiedzający korzystał średnio aż przez 23 godziny, 21 minut i 57 sekund, co jest związane z jego specyfiką: to player internetowy, który użytkownicy mają uruchomiony w tle innych aktywności.

Na portalu PolskieRadio.pl 2 mln internautów wykonało 9,51 mln odsłon oraz spędzili przeciętnie po 5 minut i 37 sekund, a TOKFM.pl (Grupa Radiowa Agory) zanotowało 1,56 mln użytkowników, 4,71 mln odsłon oraz 2 minuty i 10 sekund średniego czasu korzystania. W tym drugim oferowane są odpłatnie podcasty, na koniec ub.r. korzystało z nich 15,5 tys. użytkowników, o 46,5 proc. więcej niż rok wcześniej.

grafika

W skali roku RadioZET.pl zyskało 5,99 pkt proc. zasięgu i 19,32 mln odsłon (to odpowiednio 47,7 i 77,7 proc. w górę), a Eska.pl - 2,56 pkt proc. zasięgu i 2,98 mln odsłon (16,8 i 19,6 proc. w górę). W obu serwisach wyraźnie zmalał za to przeciętny czas korzystania przez internautę: na RadioZET.pl o 14 minut i 28 sekund (30,5 proc.), a na Eska.pl o 13 minut i 44 sekundy (77,6 proc.).

Natomiast RMF24.pl osiągnął wzrosty we wszystkich statystykach - zyskał 3,21 pkt proc. zasięgu, 4,47 mln odsłon oraz 29 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (28,3, 23,1 i 8,6 proc. w górę).

##NEWS https://www.wirtualnemedia.pl/pr1-z-najnizsza-sluchalnoscia-w-historii-rmf-maxxx-najbardziej-do-gory,7171120334091905a ##

Procentowo największe wzrosty zanotowały Antyradio.pl (o 3,62 pkt proc. zasięgu i 4,23 mln odsłon, czyli 83,4 i 76,4 proc.) oraz ChilliZET.pl (o 6,29 pkt proc. zasięgu i 4,71 mln odsłon, a więc 641,8 i 293,3 proc.). W pierwszym serwisie przeciętny czas korzystania zmalał o 18 minut i 43 sekundy (32,1 proc.), a w drugim aż o 90 minut i 26 sekund (86,2 proc.).

TOKFM.pl przy wzroście zasięgu o 1,68 pkt proc. (44,4 proc.) stracił 118,1 tys. odsłon (2,4 proc.) oraz minutę i 50 sekund średniego czasu korzystania przez użytkownika (45,8 proc.). RMF.FM minimalnie zyskał na zasięgu, tracąc 992,6 tys. odsłon i 80 sekund przeciętnego czasu korzystania (10,3 i 25 proc. w dół).

Z kolei PolskieRadio.pl zanotowało wzrost zasięgu o 0,25 pkt proc. (czyli 3,7 proc.) oraz spadki liczby odsłon o 897,9 tys. (8,6 proc.) i średniego czasu korzystania o 16 sekund (4,5 proc.).

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Koncert kolęd w Republice. Wśród gwiazd Zenek Martyniuk, na widowni para prezydencka

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat