SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Radiozet.pl przed RMF24.pl i Eska.pl, mocno w górę Tokfm.pl, Planeta.pl i Radiomaryja.pl (TOP15)

W kwietniu br. piętnaście najpopularniejszych serwisów stacji i nadawców radiowych miało 27 proc. użytkowników i 55 proc. odsłon więcej niż rok wcześniej. Liderem jest bez zmian Radiozet.pl wyprzedzające RMF24.pl i Eska.pl, procentowo największe wzrost zanotowały Tokfm.pl, Planeta.pl i Radiomaryja.pl, natomiast zmalała odwiedzalność Antyradio.pl i Chillizet.pl.

Article

Według danych z badania Gemius/PBI opracowanych przez Wirtualnemedia.pl w kwietniu br. Radiozet.pl (Eurozet) odwiedziło 9,02 mln użytkowników, czyli 32 proc. wszystkich internautów w Polsce. Wykonali na portalu 73,18 mln odsłon, każdy przeciętnie 8,1.

Radiozet.pl jest liderem we wszystkich tych statystykach. Miało więcej odsłon niż serwisy zajmujące dwa kolejne miejsca: RMF24.pl (Grupa RMF) z 7,14 mln użytkowników i 46,31 mln odsłon oraz Eska.pl (Grupa Radiowa Time) z 5,41 mln odwiedzających i 2,35 mln odsłon.

Na RMF.FM (Grupa RMF) 3,24 mln internautów wykonało 14,51 mln odsłon, a na Tokfm.pl (Grupa Radiowa Agory) 2,5 mln odwiedzających wygenerowało 8,53 mln odsłon.

Do czołowych nadawców należy też po kilka innych serwisów. Eurozet wydaje Chillizet.pl (1,85 mln użytkowników i 7,02 mln odsłon), Antyradio.pl (1,69 mln odwiedzających i 6,84 mln odsłon) oraz Planeta.pl (1,44 mln użytkowników i 9,25 mln odsłon).

Grupa RMF jest właścicielem także RMFmaxxx.pl (1,62 mln użytkowników i 5,43 mln odsłon) i RMFclassic.pl (226,6 tys. odwiedzających i 402,4 tys. odsłon), a Grupa Radiowa Time - Eskarock.pl (231,7 tys. użytkowników i 425 tys. odsłon), Voxfm.pl (101,7 tys. odwiedzających i 340,7 tys. odsłon) oraz Radioplus.pl (66 tys. odwiedzających i 522,9 tys. odsłon).

Na portalu Polskiego Radia 1,59 mln internautów wykonało 5,31 mln odsłon, a w serwisie Radia Maryja 680,7 tys. odwiedzających wygenerowało 1,2 mln odsłon.

Piętnaście witryn z zestawienia w kwietniu br. zanotowały w sumie 36,84 mln użytkowników (bez współodwiedzalności) i 200,63 mln odsłon. W porównaniu z kwietniem ub.r. zyskały 7,86 mln odwiedzających (27,1 proc.) i 70,94 mln odsłon (54,7 proc.).

Radiozet.pl osiągnęło wzrost o 2,52 mln użytkowników (38,7 proc.) i 34,19 mln odsłon (87,7 proc.), RMF24.pl - o 1,79 mln użytkowników (33,5 proc.) i 21,48 mln odsłon (86,5 proc.), a Eska.pl - o 699,7 tys. użytkowników (14,8 proc.) i 1,08 mln odsłon (5,3 proc.).

Na RMF.FM przybyło 477,1 tys. internautów (17,2 proc.) i 5,6 mln odsłon (62,9 proc.), a na Tokfm.pl - 1,04 mln użytkowników (71,5 proc.) i 4,48 mln odsłon (110,6 proc.).

Procentowo podobne wzrosty jak Tokfm.pl zanotowało kilka innych witryn. Planeta.pl zyskała 749,1 tys. użytkowników (107,5 proc.) i 6,89 mln odsłon (292 proc.), Radiomaryja.pl - 395,8 tys. odwiedzających (138,9 proc.) i 591,1 tys. odsłon (97,6 proc.), a RMFclassic.pl - 111,7 tys. użytkowników (97,3 proc.) i 129,8 tys. odsłon (47,6 proc.).

Za to Antyradio.pl straciło 335,1 tys. odwiedzających (16,5 proc.) i 595 tys. odsłon (8 proc.). Na Chillizet.pl 273,1 tys. internautów mniej niż rok wcześniej (to 12,8 proc. w górę) wykonało 1,28 mln odsłon więcej (22,3 proc.). Natomiast Eskarock.pl przy wzroście liczby użytkowników o 5,9 tys. (2,6 proc.) liczba odsłon zmalała o 51,3 tys. (10,8 proc.), na Voxfm.pl liczba odwiedzających zmniejszyła się o 3 tys. (2,9 proc.), a liczba odsłon zwiększyła o 28,5 tys. (9,1 proc.), a na Radioplus.pl przy wzroście liczby użytkowników o 5,9 tys. (9,8 proc.) ubyło 43,9 tys. odsłon (7,7 proc.).

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Radiozet.pl przed RMF24.pl i Eska.pl, mocno w górę Tokfm.pl, Planeta.pl i Radiomaryja.pl (TOP15)

5 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Jurek
Szef portalu powinien zostać co najmniej doradcą w radio. On wie, jak przyciągnąć nowych słuchaczy, czym skusić ludzi. To jest prawdziwy talent, a ludzie z radia wyraźnie sobie nie radzą z problemem
2 2
odpowiedź
User
Ja się pytam
A gdzie Portal Polskiego Radia, w ktorym pracuje ponad 100 osob na czele z dyrektorkiem Kossowskim, stazysta z TV Republika, ktory studiow w pogoni za kasa nie zdazyl zrobic.
2 0
odpowiedź
User
Do Jurka
To w eterze też działa pozycjonowanie?
1 1
odpowiedź
User
serio???
jakim cudem ranking najpopularniejszych serwisów stacji i nadawców radiowych zawiera planetę?
0 1
odpowiedź
User
BZDET
Totalna bzdura. Jurku mylisz się okrutnie. Ten człowiek jest totalnym beztalenciem, pomysłów nie ma żadnych, a wszystko, do czego doszła załoga to zasługa tych, pod którymi skrzętnie kopie dołki. Wszyscy o tym doskonale wiedzą.
1 0
odpowiedź