Radosław Gołąb szefem Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home w IAB Polska

Radosław Gołąb, dyrektor ds. rozwoju oferty digital w firmie reklamy zewnętrznej AMS, został wybrany na stanowisko szefa Grupy Roboczej Digital Out-Of-Home IAB Polska na trzecią kadencję.

bg
bg
Udostępnij artykuł:

Radosław Gołąb z branżą reklamy online związany jest od ponad 16 lat. Poprzednio pracował w Gemius S.A. na stanowisku dyrektora ds. rozwoju biznesu reklamowego. Zajmował się rozwojem produktu skierowanego do wydawców – adserwera AdOcean, dostępnego na 19 rynkach; odpowiadał za stworzenie oraz wprowadzenie na rynek AdOcean SSP. Oprócz tego prowadził szkolenia oraz wykłady dotyczące technologii programmatic i zarządzania kampaniami reklamowymi w internecie.

W AMS (od połowy 2020 roku) jako dyrektor ds. rozwoju jest odpowiedzialny za budowę i wdrożenie modelu sprzedaży oferty cyfrowej i rozwój oferty digital out-of-home w połączeniu z rozwiązaniami online.

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

TVP znów z zaległościami wobec ZAiKS. "Należności sięgają dziesiątek milionów złotych" [TYLKO U NAS]

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Ta reklama nie pokazuje idealnych Świąt. I właśnie dlatego działa

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska

Nowy kanał sportowy w Play i dawnej sieci UPC Polska