Radosław Leżański: z Evolution Media Net do Multi Channel Network

Radosław Leżański zaczął pracę w internetowej sieci reklamowej Multi Channel Network jako head of publisher services. Wcześniej był związany m.in. z sieciami Evolution Media Net, IDMnet oraz Ad.net.

tw
tw
Udostępnij artykuł:
Radosław Leżański: z Evolution Media Net do Multi Channel Network
Radosław Leżański

W Multi Channel Network Leżański będzie kierował działem serwisów. Ma za zadanie rozwijać zasoby powierzchni wideo oraz portfolio stron oferujących powierzchnie display. Objęte przez niego stanowisko head of publisher services to nowa funkcja w firmie.

Poprzednio przez 4,5 roku Radosław Leżański pełnił funkcję senior publisher managera w Evolution Media Net, natomiast wcześniej pracował jako marketing & product manager w sieci Ad.net oraz affiliate assistant w sieci IDMnet. Zajmował się całościową obsługą reklamową wydawców internetowych - zarówno polskich, jak i zagranicznych (m.in. Yahoo, eBay, Gumtree czy Softonic International).

Radosław Leżański z branżą reklamy internetowej jest związany od ponad ośmiu lat.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"