SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Archipelag beztroski” w kampanii Rainbow (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ofertę „Lato 2020” biura podróży Rainbow. Akcja jest realizowana pod hasłem „Archipelag beztroski”.

Article

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak pracownicy Rainbow w charakterystycznych dla tej marki żółtych strojach pomagają klientom wypoczywającym w ciepłych krajach. Towarzyszy temu komentarz w stylistyce muzyki operowej w żartobliwy sposób podkreślający walory oferty firmy.

Reklamy informują też o opcji promocyjnej „Bonus relax”, w ramach której klient może wybrać jedną z kilku usług bez dodatkowej opłaty, m.in. późniejsze wykwaterowanie z hotelu, masaż, uczestnictwo w programie zwiedzania lub wycieczkę fakultatywną. Ponadto dla osób rezerwujących wycieczki w ramach oferty „Second minute” dostępny jest rabat w wysokości do 500 zł.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, która wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Rainbow Tours. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Dobro.

Latem br. biuro podróży promowało się pod hasłem „Król egzotyki”.

Rainbow Tours to trzecie największe, po TUI i Itaka, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Archipelag beztroski” w kampanii Rainbow (wideo)

20 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Nie rozumiem słów
5 0
odpowiedź
User
Franek
Moja żona słyszy w tej reklamie "widok z okna zad urywa". Czy takie było zamierzenie autorów?
2 0
odpowiedź
User
miłośniczka
Moja żona słyszy w tej reklamie "widok z okna zad urywa". Czy takie było zamierzenie autorów?

Zdecydowanie tak :)
8 0
odpowiedź
User
miłośniczka
Nie rozumiem słów

Archipelag - masz tu leżak,
Drinki, palmy, morza, wiatr.
A na obiad mozzarella,
Dzisiaj rekin nie zjadł nas.
Archipelag Rainbow czuwa,
Przewiduje, sprawdza, dba,
Widok z okna zad urywa,
Ogród, basen, relaks, las,
A na głowie zamiast dzieci
Mamy po dwadzieścia lat.
15 3
odpowiedź
User
omatko
Dawno tak irytującej reklamy nie widziałem. Jakieś kompletnie niezrozumiałe zawodzenie. Ręka automatycznie idzie do pilota.
9 16
odpowiedź