SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

„Archipelag beztroski” w kampanii Rainbow (wideo)

Ruszyła kampania reklamująca ofertę „Lato 2020” biura podróży Rainbow. Akcja jest realizowana pod hasłem „Archipelag beztroski”.

Kadr z reklamy Rainbow ToursKadr z reklamy Rainbow Tours

Kampania jest oparta na spocie pokazującym, jak pracownicy Rainbow w charakterystycznych dla tej marki żółtych strojach pomagają klientom wypoczywającym w ciepłych krajach. Towarzyszy temu komentarz w stylistyce muzyki operowej w żartobliwy sposób podkreślający walory oferty firmy.

Reklamy informują też o opcji promocyjnej „Bonus relax”, w ramach której klient może wybrać jedną z kilku usług bez dodatkowej opłaty, m.in. późniejsze wykwaterowanie z hotelu, masaż, uczestnictwo w programie zwiedzania lub wycieczkę fakultatywną. Ponadto dla osób rezerwujących wycieczki w ramach oferty „Second minute” dostępny jest rabat w wysokości do 500 zł.

 

Akcja reklamowa obejmuje m.in. telewizję oraz internet.

Kreację przygotowała agencja reklamowa Brasil, która wygrała przetarg na obsługę ATL i BTL Rainbow Tours. Za produkcję odpowiadał dom produkcyjny Dobro.

Latem br. biuro podróży promowało się pod hasłem „Król egzotyki”.

Rainbow Tours to trzecie największe, po TUI i Itaka, biuro podróży w Polsce. W 2018 r. obsłużyło pół miliona klientów. Przychody za 11 miesięcy ub.r. (danych za pełny rok firma jeszcze nie opublikowała) wyniosły 1,5 mld zł, o 9,5 proc. więcej niż w tym samym okresie rok wcześniej.

Dołącz do dyskusji: „Archipelag beztroski” w kampanii Rainbow (wideo)

22 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Michał
Nie rozumiem słów
odpowiedź
User
Franek
Moja żona słyszy w tej reklamie "widok z okna zad urywa". Czy takie było zamierzenie autorów?
odpowiedź
User
miłośniczka
Moja żona słyszy w tej reklamie "widok z okna zad urywa". Czy takie było zamierzenie autorów?

Zdecydowanie tak :)
odpowiedź