SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”

W listopadzie 2014 roku nowym liderem sprzedaży ogółem wśród miesięczników poradnikowych została „Kobiety i Życia”, która pochwalić się mogła największym wzrostem. Z kolei najwięcej stracił magazyn „Cała Ty”.

Article

Jak wynika z danych Związku Kontroli Dystrybucji Prasy opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl, sprzedaż ogółem „Kobiety i Życia” (Wydawnictwo Bauer) w listopadzie 2014 roku wyniosła 326 373 egz. W porównaniu do listopada 2013 roku zwiększyła się ona o 4,87 proc. - najbardziej w zestawieniu. Wówczas miesięcznik ten był trzeci.

>>> Zobacz Jedynki gazet i magazynów w naszym nowym serwisie

Na drugie miejsce spadły „Dobre Rady” (Grupa Burda). Jego wynik uplasował się na poziomie 319 613 egz., po spadku o 10,21 proc.

Ostatnia pozycja na podium należała do „Świata Kobiety” (Wydawnictwo Bauer), który rok wcześniej był drugi. Jego wynik sprzedażowy wzrósł o 0,31 proc. do 318 270 egz.

Z kolei największy spadek, wynoszący 26,17 proc., odnotował magazyn „Cała Ty” (Phoenix Press), który spadł z miejsca szóstego na siódme. Sprzedaż ogółem tego tytułu w listopadzie ub.r. wyniosła 120 805 egz.

Wirtualnemedia.pl

listopad

ZKDP

2014

2013

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

414 956

326 373

326 373

418 710

311 229

311 229

Dobre Rady

490 000

319 613

319 613

530 000

355 959

355 959

Świat Kobiety

419 900

318 270

318 270

439 883

317 282

317 282

Poradnik Domowy

380 000

278 100

278 070

406 000

300 708

300 708

Claudia

372 500

229 878

229 608

420 810

283 294

283 204

Olivia

224 958

138 252

138 102

239 995

150 941

150 941

Cała Ty

240 000

120 805

120 805

426 000

163 616

163 616


W listopadzie 2014 roku w porównaniu do października 2014 roku większość miesięczników poradnikowych zanotowała wzrosty średniej sprzedaży ogółem, a najwięcej zyskała „Claudia” (Grupa Burda) - było to 18,34 proc.

Z kolei największy spadek, wynoszący 8,48 proc., odnotowały „Dobre Rady”.

Wirtualnemedia.pl

2014

ZKDP

listopad

październik

Tygodniki

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Średni nakład jednorazowy

Rozpow. płatne razem

Sprzedaż ogółem

Kobieta i Życie

414 956

326 373

326 373

409 988

315 340

315 340

Dobre Rady

490 000

319 613

319 613

500 000

349 235

349 235

Świat Kobiety

419 900

318 270

318 270

399 943

294 298

294 298

Poradnik Domowy

380 000

278 100

278 070

395 180

269 383

268 383

Claudia

372 500

229 878

229 608

337 974

194 181

194 031

Olivia

224 958

138 252

138 102

224 949

134 640

134 640

Cała Ty

240 000

120 805

120 805

240 000

130 271

130 271

 


Sprzedaż ogółem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań oraz wszystkich form prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań.
Rozpowszechnianie płatne razem to suma sprzedaży egzemplarzowej wydań drukowanych, sprzedaży egzemplarzowej e-wydań, prenumeraty wydań drukowanych i prenumeraty e-wydań oraz innych płatnych form rozpowszechniania wydań drukowanych i innej płatnej dystrybucji e-wydań.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Ranking sprzedaży miesięczników poradnikowych. „Kobieta i Życie” wyprzedziła „Dobre Rady”

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl