SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Agora ma umowę z władzami Rzeszowa na 1,2 mln zł

Władze Rzeszowa wybrały Agorę SA (wydawca m.in. "Gazety Wyborczej") do reklamy wizualnej i słownej tego miasta w związku z organizacją w dniach 28-29 lipca 2023 r. RE: Rzeszów Festival 2023. Umowa opiewa na kwotę 1,23 mln zł.

Fot. Jacek Kowalski Fot. Jacek Kowalski

Zamówienie udzielone przez władze Rzeszowa Agorze obejmuje reklamę wizualną i słowną Miasta Rzeszowa w związku z organizacją 28 i 29 lipca br. RE: Rzeszów Festival 2023.

Reklama ta ma być realizowana m.in. poprzez udzielenie miastu prawa do wykorzystywania we własnych działaniach promocyjno-reklamowych logotypu Festiwalu oraz używanie tytułu Partnera Festiwalu, umieszczenie nazwy miasta i logo „Rzeszów-stolica innowacji” w materiałach poligraficznych wydawanych w związku z organizacją Festiwalu, umieszczenie logo „Rzeszów - stolica innowacji” na multimediach sceny podczas trwania Festiwalu, na ściance do przeprowadzania wywiadów, na materiałach filmowych, prezentujących przygotowania do Festiwalu. Promocja będzie realizowana również poprzez umieszczenie nazwy miasta w nazwie Festiwalu w ramach wszystkich płatnych reklam umieszczanych na kanałach YouTube, Facebook, Instagram, AdWords Google, Google Display Network, oznaczanie profili Rzeszowa w mediach społecznościowych Agory itp.

>>> Praca.Wirtualnemedia.pl - tysiące ogłoszeń z mediów i marketingu

W ramach umowy nazwa Rzeszowa pojawi się w reklamach festiwalu m.in. na łamach tytułów przez nią wydawanych, w kampanii bannerowej ukazującej się na stronach grupy wyborcza.pl oraz portalach internetowych patronów medialnych (min. 10 milionów wyświetleń łącznie), w spotach radiowych, na billboardach oraz w spotach emitowanych w ogólnopolskiej sieci kin Helios przez min. 7 dni (52 kina, około 200 tys. odbiorców).

Władze miasta uważają, że organizacja drugiej edycji RE: Rzeszów Festival przyczyni się do zwiększenia atrakcyjności kulturalnej Rzeszowa. Festiwal będzie się wyróżniał, na tle organizowanych do tej pory w w tym mieście przedsięwzięć, mnogością uczestniczących w nim najpopularniejszych artystów z polskiej sceny muzycznej oraz innowacyjnością kreowaną przez nowoczesne wizualne skojarzenia - światło, instalacje neonowe.

Kontrakt między Rzeszowem a Agorą opiewa na 1,23 mln zł.

Dołącz do dyskusji: Agora ma umowę z władzami Rzeszowa na 1,2 mln zł

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Oj
Tak się transferuje publiczne pieniądze do prywatnej kieszeni
odpowiedź
User
Krasawica
Czyli powrót do praktyk dawno minionych: samorządy z okolic PO utrzymują Agorę.
Na razie na małą skalę; więcej po wyborach.
Fuj.
odpowiedź
User
aldo
Czyli Rzeszów zapłacił za to, że w materiałach o festiwalu odbywającym się w Rzeszowie będą informacje, że odbywa się on w Rzeszowie. Człowiek odpowiedzialny za promocję miasta jest geniuszem, że tak innowacyjne rozwiązanie wytargował za raptem milion złotych (+VAT).

Niech Wam do głowy nie przyjdzie, że samorządowcy robią to samo, co władze centralne, tylko mają mniej pieniędzy.
odpowiedź