Reklama internetowa coraz popularniejsza

Najnowsze badania Interactive Advertising Bureau wskazują, że przemysł reklamy internetowej w Stanach Zjednoczonych zwiększył swoją wartość do poziomu 12,5 miliarda USD.

4press-kk
4press-kk
Udostępnij artykuł:

W 2004 roku analitycy wyceniali go na 9,63 miliarda USD.

Jak podaje raport, największe dochody przyniosły reklamy ukazujące się na stronach wyszukiwarek internetowych, które coraz częściej pokazują również sponsorowane linki do produktów, powiązanych z tematem szukanej frazy. Taki sposób promocji przyniósł w zeszłym roku dochód w wysokości 5,1 miliarda USD.

Zdaniem rzecznika IAB, interaktywna reklama znajduje coraz większe uznanie wśród producentów, głównie ze względu na coraz większą skuteczność. Zdaniem stowarzyszenia, nastawienie zmienia się również ze względu na nowe możliwości, które pojawiają się wraz z rozwojem techniki, w tym szerokopasmowego wideo, telewizji internetowej oraz gier on-line.

Obecnie na reklamę internetową, w Stanach Zjednoczonych przeznacza się tylko 5% wszystkich wydatków, przeznaczonych na promocję.

 Źródło: The Inquirer

4press-kk
Autor artykułu:
4press-kk
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu