SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)

W lutym br. stacje telewizyjne cennikowo zarobiły z reklam 8,4 proc. więcej niż przed rokiem. TVN wyprzedził pod względem przychodów Polsat, a duże wzrosty zanotowały TV Puls, TVP 2, TV 4 i Disney Channel.

Z danych Kantar Media opracowanych przez portal Wirtualnemedia.pl wynika, że cennikowe wpływy reklamowe TVN (bez autopromocji) były w lutym br. o 16,5 proc. wyższe niż rok wcześniej, a Polsatu - o 4,6 proc. Wpływy TVP 1 zmalały o 5,3 proc., a TVP 2 - wzrosły aż o 28,2 proc.

Cennikowe przychody czterech największych kanałów wyniosły w sumie 637,8 mln zł, o 9,7 proc. więcej niż przed rokiem. Stanowiły 64,2 proc. wpływów wszystkich stacji, o 0,7 pkt proc. więcej niż w lutym ub.r.

>>> Spadły udziały głównych stacji telewizyjnych, TVP1 liderem

Wśród pozostałych kanałów największy wzrost cennikowych przychodów reklamowych -  44,6 proc. - zanotowała TV Puls. TV 4 zarobiła więcej o 24,3 proc., a Disney Channel - o 23,7 proc. więcej niż rok wcześniej.

Za to wpływy reklamowe AXN spadły w skali roku o 17,7 proc., a TVN 24 - o 7,3 proc.

>>> Duży wzrost stacji informacyjnych, TVP1 zdecydowanym liderem

Cennikowe wpływy reklamowe stacji telewizyjnych (bez autopromocji, dane Kantar Media)
WIRTUALNEMEDIA.PLII.2013II.2012
TVN218 299 545 zł187 402 517 zł
Polsat200 893 932 zł192 093 200 zł
TVP 1115 255 924 zł121 722 525 zł
TVP 2103 379 121 zł80 640 857 zł
Discovery Channel30 291 020 zł30 133 430 zł
TV 425 950 080 zł20 882 975 zł
AXN25 684 085 zł31 212 115 zł
TV Puls23 430 079 zł16 200 090 zł
Disney Channel22 042 110 zł17 823 665 zł
TVN 2420 417 828 zł22 025 540 zł
monitorowane stacje razem993 935 498 zł916 566 172 zł
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklama tv o 8 proc. w górę. TVN przed Polsatem, TV Puls z dużym wzrostem (TOP10)

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl