SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik

Z telewizyjnych programów publicystycznych zdecydowanie największe wpływy reklamowe w ub.r. osiągnął „Dzień na żywo” w TVN 24. Natomiast „Sprawa dla reportera” zarobiła z reklam więcej niż „Tomasz Lis na żywo” i „Kropka nad i”.

Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik

„Dzień na żywo” w TVN 24 zanotował najwyższe przychody reklamowe przede wszystkim dzięki swojej długości oraz dużej częstotliwości emisji. Podobne czynniki zdecydowały o wysokich wpływach reklamowych „Szkła kontaktowego”.

Z najpopularniejszych programów publicystycznych pokazywanych w kanałach ogólnodostępnych „Sprawa dla reportera” zanotowała wyższe przychody z reklam niż „Tomasz Lis na żywo”. Za to przy programie Tomasza Lisa spoty były średnio droższe.

Jednak ogółem zestawienie zdominowały programy TVN, natomiast nie znalazł się w nim żaden program Polsatu czy Polsat News.

>>> „Jaka to melodia” i „Rozmowy w toku” najbardziej dochodowymi tv show

Reklamy przy telewizyjnych programach publicystycznych w 2011 r.
(dane cennikowe odcinków premierowych, bez rabatów; dotyczą wszystkich widzów w wieku 16-49 lat)
program prowadzący stacja wpływy z reklam (zł) średni koszt spotu 30" (zł)
DZIEŃ NA ŻYWO Anna Kalczyńska, Anna Jędrzejowska, Danuta Kondratowicz, Jarosław Kuźniar, Beata Tadla TVN24 59 833 519 1 826
SZKŁO KONTAKTOWE Grzegorz Miecugow, Tomasz Sianecki, Wojciech Zimiński, Grzegorz Markowski TVN24 30 623 130 2 715
SPRAWA DLA REPORTERA Elżbieta Jaworowicz TVP1 25 806 000 19 192
TOMASZ LIS NA ŻYWO Tomasz Lis TVP2 21 160 680 22 484
TAK JEST Maciej Knapik i Andrzej Morozowski TVN24 11 782 482 2 023
POLITYKA PRZY KAWIE Justyna Dobrosz- Oracz, Dorota Wysocka- Schnepf TVP1 6 950 655 3 413
KROPKA NAD I Monika Olejnik TVN24 5 947 762 2 041
ROZMOWA RYMANOWSKIEGO Bogdan Rymanowski TVN24 4 596 637 2 054
MAM INNE ZDANIE Krzysztof Ziemiec i Marek Zając TVP1 3 163 670 9 700
KAWA NA ŁAWĘ Bogdan Rymanowski TVN24 2 412 747 1 900
GORĄCY TEMAT Jan Ordyński i Przemysław Szubartowicz TVP2 2 047 875 4 437
CZARNO NA BIAŁYM Tomasz Sekielski TVN24 1 913 349 1 542
ROZMOWA BARDZO POLITYCZNA Andrzej Morozowski TVN24 1 887 265 1 890
PIASKIEM PO OCZACH Konrad Piasecki TVN24 1 068 997 2 006
PORTFEL Robert Stanilewicz TVN24 966 331 1 154
HORYZONT Maciej Wierzyński TVN24 876 780 1 528
LOŻA PRASOWA Małgorzata Łaszcz TVN24 632 478 1 369
INNY PUNKT WIDZENIA Grzegorz Miecugow TVN24 520 172 1 264
BABILON Piotr Marciniak TVN24 390 306 1 263
DRUGIE ŚNIADANIE MISTRZÓW Marcin Meller TVN24 269 346 1 074
ŚWIAT WEDŁUG JACKA Jacek Pałasiński TVN24 165 440 1 372


Prezentowane dane nie uwzględniają również faktu, że reklamy w kanałach tematycznych kupuje się w zdecydowanej większości w pakietach, a nie z cennika.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Reklamy przy publicystyce w tv: Jaworowicz lepsza od Lisa i Olejnik

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl