Reklamy wideo w sieci przyniosą miliardy

Szerokopasmowy dostęp do internetu to nie tylko możliwość corazsprawniejszego korzystania z sieci przez internautów otrzymującychdostęp do bogatszych treści, ale i szansa dla reklamodawców naprezentowanie nowego typu reklam, w tym materiałów wideo.

Redakcja Wirtualne Media
Redakcja Wirtualne Media
Udostępnij artykuł:

Rynek takich reklam wideo w Stanach Zjednoczonych, największymrynku online na świecie ma osiągnąć w 2011 roku wartość 4,3 mlddolarów.

Zdaniem analityków firmy eMarketer, tegoroczne wyniki tej gałęzibiznesu reklamowego zamkną się sumą około 775 mln dolarów (w 2001roku było to około 40 mln dolarów). W przyszłych czterech latachzanotuje on roczne wzrosty na poziomie około 40 proc. Wedługbadaczy, ważnym momentem będzie przyszły rok, kiedy to ponad połowaAmerykanów będzie już oglądać różne formy wideo z sieci, by nakoniec badanego okresu sięgnąć poziomu 61 proc. W przyszłym rokutakże wydatki na reklamy wideo w sieci wyniosą ponad miliarddolarów.

Rynek reklamy wideo w sieci nie jest łatwym kawałkiem chleba.Niektóre badania, których wyniki przytaczane są przez analitykóweMarketer pokazują, że tego typu formy reklamowe są dla wieluużytkowników sieci irytujące, większość uważa je są natrętne iprzeszkadzające w surfowaniu po sieci.

Źródło: eMarketer - pclab.pl

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Nie żyje białoruski dziennikarz. Biełsat pokaże jego ostatnie nagranie

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Zmarł wieloletni redaktor "Faktu"

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Tylu widzów oglądało show Małgorzaty Rozenek-Majdan o metamorfozach

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Sony zapowiada "kinową" transmisję 4K z Watykanu w święta

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?

Wigilijne kolędowanie na ekranie. Co przygotowały największe stacje?