Reklamy Yahoo w plikach PDF

Firmy Adobe Systems i Yahoo wspólnie udostępnią usługę, którapozwoli reklamodawcom na umieszczanie reklam w plikach PDF.

km
km
Udostępnij artykuł:

Nowa usługa nosi nazwę 'Ads for Adobe PDF Powered by Yahoo' -informuje agencja Associated Press.

Twórcy plików w formacie PDF (Portable Document Format) będąmogli generować zyski poprzez umieszczanie reklam tekstowych nastronach danego dokumentu w oddzielnym bocznym panelu.

Reklamy takie będą dynamiczne, co oznacza, że za każdym razem,gdy użytkownik będzie przeglądał plik PDF, Yahoo wybierze reklamęodpowiednią do treści danego dokumentu. Po kliknięciu na niąinternauta zostanie przeniesiony na stronę internetowąreklamodawcy.

W przypadku, gdy użytkownik zdecyduje się na wydrukowaniedokumentu PDF, na wydruku reklamy nie pojawią się.

Szczegóły finansowe porozumienia nie zostały ujawnione. Wiadomotylko, że zyskami z reklam podzielą się wydawcy, Adobe orazYahoo.

źródło: AP

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

Blisko rekordu w "amerykańskim Lotto". Wygrał prawie 2 mld dolarów

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

W telewizji wPolsce24 kolęda od dziennikarzy

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Laureat Pulitzera pozywa gigantów AI za naruszenie praw autorskich

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń
Materiał reklamowy

Pierwsza strategia ESG w historii PFR. Jan Domanik, CSO PFR: Inwestujemy dla przyszłych pokoleń

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej

Od sylwestra asystent AI w mObywatelu, a w 2026 r. portfel tożsamości cyfrowej