RemaDays hitem wśród marketerów

Już 230 firm zadeklarowało swoje uczestnictwo w Międzynarodowych Dniach Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005

masz
masz
Udostępnij artykuł:

- Pozyskaliśmy wystawców na około 80 procent powierzchni ekspozycyjnej. Warto wspomnieć, że jeszcze większym zainteresowaniem cieszy się część kongresowa naszego przedsięwzięcia - mówi Sławomir Giefing, Prezes wydawnictwa GJC Inter Media, głównego organizatora targów.

Impreza już na trzy miesiące przed marcową edycją wzbudza ogromne zainteresowanie wśród przedstawicieli branży marketingu i mediów. Międzynarodowe Dni Marketingu, PR i Reklamy RemaDays 2005 odbędą się w dniach 22-24 marca 2005 w obiekcie EXPO XXI w Warszawie.

Wśród mediów, które objęły wydarzenie patronatem znalazły się m.in. Radio Pin, Businessman Magazine, Wirtualna Polska, Brief, Aktivist, Warsaw Business Journal, Dzień Dobry, WirtualneMedia.pl, Internet PR, Gifts Journal.

masz
Autor artykułu:
masz
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Nowe kanały za darmo. Pokazują "Psi patrol" i inne treści stacji Nickelodeon

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Sylwester w Zakopanem z inną stacją niż TVP

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Giganci streamingu zamawiają mniej produkcji w Europie. Silna pozycja Polski

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Ilu widzów miał drugi sezon "Unboxing" w TVN?

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!
Materiał reklamowy

Plebiscyt na Młodzieżowe Słowo Roku rozstrzygnięty!

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"

Gemini popularniejsze od ChatGPT. Raport "Financial Times"