Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl

Portal Gazeta.pl (Agora) wprowadził zmiany w strukturze zespołu programmatic & adTech. Nowo utworzone stanowisko head of data & privacy objęła Renata Luścińska, a Martyna Matuszewska zwiększyła zakres swoich obowiązków jako business data & adTech owner.

jk
jk
Udostępnij artykuł:

Rozbudowa struktury zespołu ma wesprzeć przygotowanie portalu na nadchodzące zmiany rynkowe, w tym do rozwoju kampanii opartych o 1st party cookies. - Stoimy przed ogromnymi wyzwaniami, związanymi z likwidacją 3rd party cookies i coraz silniejszymi trendami ochrony prywatności w internecie - mówi Paweł Dubiel, dyrektor ds. programmatic & adTech. – Za niecały rok świat technologii reklamowej, który tak dobrze znaliśmy, ulegnie istotnemu przemodelowaniu. Chcemy być liderem tych zmian, kontynuując budowę efektywnego i bezpiecznego ekosystemu dla naszych reklamodawców i użytkowników - dodaje Dubiel.

Renata Luścińska head of data & privacy w Gazeta.pl

W ramach rozbudowy działu nowo utworzone stanowisko head of data & privacy (szefowa danych i bezpieczeństwa) objęła Renata Luścińska. Do jej obowiązków należy zapewnienie i kontrolowanie standardów w zakresie prywatności użytkowników Gazeta.pl oraz bezpiecznego ekosystemu dla reklamodawców.

Zmianie uległa również pozycja Martyny Matuszewskiej, która zwiększyła zakres swoich obowiązków, obejmując stanowisko business data & adTech owner (zarządzająca danymi biznesowymi i AdTech). W nowej roli odpowiada za architekturę produktów Gazeta.pl opartych na danych, ale także za ich implementację oraz utrzymanie na platformach reklamowych Agory i w rozwiązaniach zewnętrznych.

- Spełnianie oczekiwań klienta w zakresie jakości powierzchni reklamowych i bezpiecznego otoczenia jego komunikacji jest wielkim wyzwaniem, z którym musimy się mierzyć - komentuje Bartosz Wysocki, dyrektor handlowy grupy Gazeta.pl. - Chcemy dawać naszym użytkownikom pewność, że ich wybory w kontekście prywatności są respektowane przez wszystkich uczestników ekosystemu reklamowego. To dlatego tak ważne są wprowadzone przez nas zmiany personalne, które pozwolą nam jeszcze lepiej zarządzać polityką prywatności oraz danymi w Gazeta.pl - dodaje Wysocki.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Nowy właściciel TVN? Fundusz od hazardu może kupić kanały WBD

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Play bez szefa komunikacji korporacyjnej. Krzysztof Olszewski odchodzi po 2 latach

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Karolina Gniadzik wzmacnia zespół Mido

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Znany nadawca uruchomi w Polsce darmowe kanały

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości
Materiał reklamowy

Elastyczny harmonogram płatności - maksymalny komfort przy zakupie nieruchomości

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style

"Babski biznes" wiosną wróci na antenę TVN Style