TV Republika w górę o 4,1 tys. proc. TVP Info nad Polsat News

Większość kanałów informacyjnych zanotowała we wrześniu br. wzrosty widowni. Liderem rankingu był kanał TVN24, a za nim znalazła się TV Republika notująca ogromny wzrost. Trzeci był kanał TVP Info, który miał lepszy wynik niż Polsat News.

PP
PP
Udostępnij artykuł:
TV Republika w górę o 4,1 tys. proc. TVP Info nad Polsat News
fot. PAP

Średni dobowy udział TVN24 we wrześniu 2024 roku wyniósł 6,65 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 18,84 proc. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, do których dotarł portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugie miejsce awansowała Telewizja Republika, która zanotowała 4,66 proc. udziału w rynku po gigantycznym wzroście o 4136 proc. - największym w zestawieniu. Kanał przejął część widzów TVP Info po wyłączeniu i zmianie formuły tego kanału, dodatkowo od połowy lipca br. TV Republika nadaje na ósmym multipleksie telewizji naziemnej. 

TVP Info z ponad 2 proc. udziału. Pierwszy raz w tym roku

Trzecia była stacja TVP Info. We wrześniu br. kanał miał 2,08 proc. udziału, po spadku względem września 2023 roku o 60,98 proc. Był to największy spadek w zestawieniu, ale TVP Info w zeszłym miesiąca zanotowało najwyższy wynik od stycznia br.

Czwarte miejsce zajął kanał Polsat News. Jego udział wzrósł względem września ub.r. o 6,1 proc. do 1,74 proc.

Też należący do Telewizji Polsat kanał Wydarzenia 24, który w styczniu br. zwiększył zasięg naziemny, przechodząc z MUX-4 na MUX-1, zanotował wzrost udziału z 0,77 proc. do 1,26 proc.

Stacja wPolsce24.pl, która we wrześniu br. ruszyła na MUX-8, zanotowała 0,8 proc. udziału. Rok wcześniej jej poprzednik, czyli wPolsce.pl, miał 0,04 proc. udziału. Dostępny był on tylko u operatorów płatne telewizji. 

grafika

TVN24 liderem także w grupie komercyjnej

W grupie widzów od 16 do 59 lat liderem też była stacja TVN24, notująca wzrost o 29,1 proc. do 4,66 proc. 

Na drugie miejsce awansowała TV Republika po wzroście o 4320 proc. Jej udział wyniósł 2,21 proc. 

Trzeci był kanał TVP Info, którego wynik zmalał z 2,65 proc. do 1,54 proc.

grafika

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Nowa dziennikarka Wirtualnej Polski. Transfer z naTemat

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Kia Polska prezentuje model Kia K4. Kampania od agencji Interactive Partnersod

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Prezenterka TVN ambasadorką marki gastronomicznej sieci stacji paliw MOL

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Publicis przejmuje globalną obsługę kreatywną Vodafone

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych
Materiał reklamowy

Stowarzyszenie Nowe Horyzonty wzmacnia zarząd i inwestuje w rozwój najważniejszych projektów filmowych

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu

Nowy dziennikarz w Kanale Sportowym. Nie znika z własnego projektu