SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Reserved chce kreować modę

LPP SA prowadzi kampanię wizerunkową marki Reserved

 - Chcemy zbudować wizerunek firmy, która kreuje modę w Polsce - powiedział Krzysztof Śliwiński, Dyrektor Marketingu LPP SA. Kampania będzie towarzyszyć wprowadzeniu nowej kolekcji na zimę 2004/2005. Działania skierowano do osób w wieku 20-30 lat. Kampania obejmie grudniowe wydaniach magazynów A4, CKM, Cosmopolitan, Dlaczego, Elle, Glamour, Marie Claire, National Geographic, Playboy, Twój Styl i Viva. W działaniach jest wykorzystywany również outdoor.
 
Dodatkowo LPP przygotowało świąteczną aranżację salonów sprzedaży; nowe grafiki w witrynach sklepowych, torby reklamowe i inne materiały POS w świątecznym klimacie.
 
(Piar)

Dołącz do dyskusji: Reserved chce kreować modę

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl