SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Właściciel Reserved będzie współpracować z Papaya Films

Gdańska spółka LPP, właściciel takich marek odzieżowych, jak Reserved, Cropp czy Sinsay rozpoczyna współpracę z Papaya Films. W jej wyniku powstał klip promujący kreatywność pracowników oraz zachęcający podobne osoby do aplikowania na liczne stanowiska pracy.
 

Article

Za reżyserię filmu odpowiedzialny był Michał Sierakowski, laureat zeszłorocznej edycji konkursu Papaya Young Creators.

Jak podaje LPP, ideą współpracy było zderzenie kreatywnych umysłów objętych wsparciem agencji Papaya z nietuzinkowymi historiami pracowników LPP, którzy na co dzień, pośrednio lub bezpośrednio, zajmują się tworzeniem kolekcji modowych pięciu marek spółki: Reserved, Cropp, Mohito, House oraz Sinsay. W tym celu wśród laureatów konkursu Papaya Young Creators ogłoszony został konkurs na najciekawszą interpretację kreatywnego środowiska pracy w LPP.

- Wyrazy uznania dla LPP za oddanie narracji młodemu twórcy. Cieszy nas, że są na polskim rynku reklamowym marketerzy, którzy w swojej strategii uwzględniają głos publiczności, do której mówią. W ten sposób buduje się nie tylko nowatorskie, ale przede wszystkim autentyczne formy dotarcia - mówi Kacper Sawicki, szef Papaya Films.

W związku z ciągłą rozbudową gdańska spółka  szuka kolejnych utalentowanych, twórczych i gotowych na wyzwania pracowników. Tylko w tym roku zamierza zatrudnić kolejne 300 osób, które zasilą w dużej mierze zespoły działające w centrali firmy.

- Istotą naszej branży jest działalność kreatywna. Cały czas się rozwijamy, w związku z tym podjęliśmy decyzję, że warto byłoby przemówić do kreatywnych umysłów, aby przyciągnąć ich do naszej firmy – tłumaczy Sławomir Ronkowski, dyrektor ds. komunikacji wewnętrznej i CSR w LPP.

Finaliści tegorocznej edycji Papaya Young Creators mieli za zadanie stworzenie filmu dla polskiego producenta odzieży. Jury LPP na podstawie nadesłanych propozycji wybrało pomysł Michała Sierakowskiego zatytułowany „Nie byłoby nas bez Waszej wyobraźni”
i to on wyreżyserował klip.

Do udziału w promocji LPP, jako miejsca pracy dla osób kreatywnych, zaproszono przedstawicieli trzech działów: przygotowania produktu, komunikacji wizualnej i inwestycji.  Bohaterami filmu są: graficzka Sylwia A. Jankowska, projektantka Dominika Mowińska-Piech, kupczyni mody Katarzyna Czystaw-Uznańska, projektantka witryn Mariola Wawrzyńska i architekt Marek Rogala.

Artysta zrealizował klip na analogowej taśmie, stosując różne formaty i style. - Pion i poziom, obraz w obrazie, taśma 8 mm, która jest ziarnista i poruszona czy dająca lepszą jakość taśma 16 mm, bardziej nastrojowa i dodająca naturalności. Jestem bardzo zadowolony z finalnego kształtu tej produkcji - mówi Michał Sierakowski.

LPP zatrudnia dziś ponad 24 tys. osób. W kilku biurach projektowych pracuje ponad 300 projektantów, a łącznie w procesie kreowania kolekcji modowych dla pięciu marek z portfolio spółki czuwa ponad 1100 osób.

 

Dołącz do dyskusji: Właściciel Reserved będzie współpracować z Papaya Films

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl