Resort cyfryzacji poszukuje agencji do kampanii o rozwoju kompetencji cyfrowych

Ministerstwo Cyfryzacji w rozpoczętym przetargu wybiera agencję, która zajmie się przygotowaniem ogólnopolskiej kampanii informacyjno-edukacyjnej poświęconej rozwojowi kompetencji cyfrowych. Jej realizacja przewidziana jest na pierwszą połowę 2026 roku.

Beata Goczał
Beata Goczał
Udostępnij artykuł:
Resort cyfryzacji poszukuje agencji do kampanii o rozwoju kompetencji cyfrowych
fot. East News/Wojciech Olkusnik

Zaplanowana kampania ma na celu budowanie świadomości i motywowanie Polaków do samodzielnego rozwijania umiejętności cyfrowych. Resort podkreśla, że w dobie dynamicznych zmian technologicznych kompetencje cyfrowe to klucz do lepszego życia, pracy i nauki. Kampania ma wzmocnić sprawczość odbiorców i zachęcać do uczenia się przez całe życie.

Resort stawia na kreatywność i wysoką jakość – agencje oprócz wymaganych formatów standardowych będą mogły zaproponować dodatkowe, nieszablonowe działania, także poza internetem. Celem jest stworzenie kampanii, która wyróżni się na tle innych i realnie wpłynie na podniesienie kompetencji cyfrowych Polaków.

Przetarg ma charakter otwarty. Ofertę wraz z wymaganymi dokumentami agencje mogą składać do 22 sierpnia. 

O wyborze zwycięskiej agencji zdecydują: propozycja koncepcji realizacji kampanii nt. kompetencji cyfrowych (waga: 64), propozycja koncepcji materiałów i działań kreatywnych (waga: 16), cena (waga: 15) oraz koszt ( waga:5).

Kampania będzie finansowana w ramach Krajowego Planu Odbudowy (KPO). Umowa ze zwycięską agencją zostanie zawarta na 9 miesięcy. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Co Polacy oglądają na streamingach? TOP10 filmów i show w HBO MAX z tego tygodnia

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Jeszcze więcej światłowodu w Orange Polska. Zakup za 1,5 mld zł

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Krótki alarm w Republice. Sakiewicz o awariach emisji

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

Allegro ma z czego pożyczać kupującym. Nowa umowa z bankiem

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe

InPost wygrał w sądzie ws. przejęcia. Dokumenty okazały się fałszywe