SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rewolucyjne zmiany w "Trójce"

Nowa oprawa dźwiękowa i nowe hasło promocyjne

Od 1 marca Trójka zmienia swoje brzmienie. W poniedziałek już do samego rana będzie można usłyszeć zupełnie nową oprawę muzyczną serwisów informacyjnych oraz wszystkich audycji. Zgodnie z koncepcją Trójki jako Radia, którego siłę stanowią przede wszystkim niepowtarzalne osobowości, każdemu z prezenterów towarzyszyć będą na antenie osobne dźwięki i podkłady muzyczne. A wszystko to pod hasłem "Radość słuchania", które od 1 marca stanie się nowym motywem przewodnim na antenie Trójki.

Nowa oprawa jest zgodna z najnowszymi trendami nowoczesnego radia opartego na osobowościach. Nawiązuje do tego, co można od niedawna usłyszeć w europejskich rozgłośniach o formacie zbliżonym do Trójki.

"Z nowej oprawy sygnałowej Trójki znikają chórki. Zastępują je głosy lektorów; kobiety i mężczyzny."- mówi Jacek Dyląg, szef Nieustraszonych Łowców Dźwięków, studia, które przygotowało nową oprawę muzyczną dla Trójki. "Nowe jingle to prostota i dynamika. Są krótsze i zawierają w sobie jedynie to, co najważniejsze. Także znana z anteny linia melodyczna uległa skróceniu, przez co będzie lepiej zapamiętywana i zgrabniejsza. Ważną częścią oprawy jest identyfikacja prowadzących. Trójkę zawsze podpisywali ludzie z imienia i nazwiska. Baron, Łukawski, Rokos, Orzech, Szydłowska, Kostrzewa to elementy tej samej układanki. Nareszcie prowadzący "opieczętuje" swoją audycję."

Nieustraszeni Łowcy Dźwięków to oficjalny przedstawiciel firmy TM Century, która jest liderem na światowym rynku produkcji muzyki komercyjnej oraz jingli radiowych.
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rewolucyjne zmiany w "Trójce"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl