SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Richard Edelman "Most powerful in PR" według amerykańskiego "PRWeek"

Amerykański magazyn 'PR Week' uznał Richarda Edelmana, DyrektoraGeneralnego największej niezależnej sieciowej Agencji PR na świecieza Najbardziej Wpływową Osobę w branży public relations.

Według "PR Week" trudno w branży PR jednoznacznie zdefiniować,co składa się na bycie wpływowym. Niektórzy są uznawani zawpływowych ze względu na profil swojej firmy lub klientów, dlaktórych pracują. Inni dlatego, że swoim działaniem wywierają wpływna media lub kręgi polityczne, a jeszcze inni są uznawani zawpływowych, bo byli mentorami osób, które teraz rozpowszechniająich filozofię.

"PR Week" przyznając pierwsze miejsce Richardowi Edelmanowidocenił jego wysiłek, jaki wykonał, stając się najbardziej aktywnymDyrektorem Generalnym agencji PR na świecie. Przez swój intensywnywkład w publiczną dyskusję na temat problemów, z jakimi boryka siębranża, zapewnił sobie oraz firmie, którą kieruje pozycję lidera.Jak zauważa magazyn, Edelman jest jednym z nielicznych DyrektorówGeneralnych agencji, który pisze bloga i robi to z wyraźnymzaangażowaniem oraz szczerym entuzjazmem, nie ograniczając sięwyłącznie do zamieszczania tam utartych marketingowych fraz. W tensposób zademonstrował wiarę w transformacyjną siłę Internetu, jakonarzędzia służącego komunikacji.

Według "PR Week" już sam fakt kierowania największą na świeciesieciową niezależną agencją stawia Richarda Edelmana na pierwszymmiejscu Najbardziej Wpływowych Osób w branży PR.

Magazyn zauważa, że firma w ubiegłym roku zwiększyła globalnedochody o 337 milionów dolarów, czyli o ponad 25% w stosunku doroku poprzedniego. Pozostając firmą niezależną w czasachintensywnych przejęć holdingów, nieustanny sukces Edelmana możestać się dla innych wzorem do naśladowania pisze "PR Week".

Dołącz do dyskusji: Richard Edelman "Most powerful in PR" według amerykańskiego "PRWeek"

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl