SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google RSS Twitter

RMF FM, Eska i RMF MAXXX z największą słuchalnością w grupie 15-24

W okresie od sierpnia ub.r. do stycznia br. pozycję lidera rynku radiowego w grupie 15-24 zajęło RMF FM. Na drugim miejscu znalazła się Eska, która pochwalić się mogła największym wzrostem w zestawieniu. Z kolei na czele spadków było Radio ZET - raport Wirtualnemedia.pl.

Article

Udział RMF FM pod względem słuchania w okresie od sierpnia 2017 roku do stycznia 2018 roku w grupie wiekowej 15-24 lat wyniósł 26,2 proc., po wzroście względem analogicznego okresu rok wcześniej o 0,3 pkt. proc. - wynika z najnowszej fali badania Radio Track Millward Brown, opracowanej przez portal Wirtualnemedia.pl.

Na drugim miejscu uplasowała się sieć Eska z udziałem na poziomie 23,1 proc. Względem fali sierpień 2016-styczeń 2017 wynik tej stacji wzrósł o 2,3 pkt. proc. - najbardziej w zestawieniu.

Podium uzupełnia RMF MAXXX, której udział w rynku wyniósł 10,9 proc., po wzroście o 1,6 pkt. proc. Stacja ta awansowała z miejsca czwartego.

Z kolei z trzeciej na czwartą lokatę spadło Radio ZET, które zanotowało największy spadek w zestawieniu. Jego średni udział zmniejszył się o 1,8 pkt. proc. do 10,8 proc.

Liderem ogólnopolskiego rynku radiowego w okresie od czerwca do sierpnia 2017 roku w grupie wiekowej od 15 do 75 lat było RMF FM. Z kolei wśród sieci pierwsze miejsce należało do Eski.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM, Eska i RMF MAXXX z największą słuchalnością w grupie 15-24

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
antyagorowiec
Kolejny dowód na to, że słuchają głównie same le*ackie stacje radiowe
0 13
odpowiedź
User
mon
Przeraża myśl, że młodzież dobrowolnie słucha radia Maryja. Polskie radio to porażka. Tam nie ma audycji dla młodzieży, a do 60-tki im daleko żeby zaczęli go słuchać.
7 4
odpowiedź
User
Fanka muzyki
brawo chilli zet! róbcie jeszcze dłuższe wejścia o niczym, koniecznie powtarzając na okrągło jedną i tą samą rzecz. z dobrego radia zrobiła się pierdziawka której słuchają chyba tylko prowadzące
24 0
odpowiedź
User
Lustro
Jest taka powszechna opinia, że radio staje się odzwierciedleniem jego szefa. To jak to jest z Chilli? Bo piszecie, że nudne i nie ma nic do powiedzenia...
26 0
odpowiedź
Zobacz więcej w kategorii: Reklamy / Marketing
przesuń do góry