SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

RMF FM liderem we Wrocławiu, ostro w dół Eska

Przedstawiamy raport Radio Track MillwardBrown SMG/KRC za okres sierpień - październik 2011 przygotowany dla portalu Wirtualnemedia.pl - dotyczący najpopularniejszych stacji radiowych w we Wrocławiu.

RMF FM liderem we Wrocławiu, ostro w dół Eska

Liderem we Wrocławiu zostało radio RMF FM, które poprawiło swój wynik (z 9,61 proc. do 13,24 proc.). Na drugą pozycję awansowała Jedynka, mimo spadku (z 11,16 proc. do 11,02 proc. udziału). Podium zamknęła Trójka (spadek z 11,29 proc. do 10,23 proc. udziału).

 sierpień 2010 : październik 2010sierpień 2011 : październik 2011
Radio RMF FM9,61%13,24%
Jedynka - Program 1 Polskiego Radia11,16%11,02%
Trójka - Program 3 Polskiego Radia11,29%10,23%
Radio ESKA (Wrocław)13,66%9,99%
Radio Złote Przeboje Kolor 90,4 FM (Wrocław)7,86%8,87%
Radio ZET7,76%8,21%
Radio TOK FM6,06%4,93%
Radio Wawa (Wrocław)1,90%4,66%
Polskie Radio Wrocław5,16%4,13%
Radio RAM 89,8 FM4,32%4,12%
Radio RMF Classic2,93%4,05%
Radio Eska Rock5,21%2,62%
Radio CHILLI ZET0,77%1,97%
Radio Aplauz (Wrocław)1,67%1,88%
Radio 106,1 Roxy FM (Wrocław) 1,16%1,85%
Dwójka - Program 2 Polskiego Radia0,92%1,70%
Radio Maryja1,96%1,55%
Katolickie Radio Rodzina (Wrocław)1,00%1,35%
Radio Traffic 97,8 FM (Wrocław)3,07%1,14%
Muzyczne Radio (Jelenia Góra)0,56%0,44%
Czwórka – Program 4 Polskiego Radia 0,50%0,42%
Radio RMF MAXXX (Oleśnica)0,89%0,41%
Akademickie Radio LUZ (Wrocław)0,26%0,17%
Radio PiN0,05%0,13%
n=902906


 

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: RMF FM liderem we Wrocławiu, ostro w dół Eska

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
nierzetelne badania
I to bardzo. Jak w ciągu 3 miesięcy ESKA Rock mogła stracić 3 proc. słuchalności, a Wawa zyskać tyle? Żadna ze stacji nie prowadzi kampanii reklamowej we Wrocławiu, więc efekt świeżości nie ma tutaj zastosowania. Podobna sytuacja z Eską zwykłą i RMF FM jedno spada o 4 proc. a drugie rośnie o 4 proc. w ciągu trzech miesięcy. Coś tutaj jest nie tak...
odpowiedź
User
fajf
przecież to jest rok do roku, a nie fala do fali, czytać ze zrozumieniem!
odpowiedź
User
KT
Ale biorąc falę do fali Eska ROCK spadła z 6.81% do 2.62%. Więc chyba jednak nie do końca te badania są rzetelne. Ja przynajmniej nie wierzę w możliwość tak dużego spodku w krótkim odcinku czasu. Druga sprawa to interpretacja badań przez Wirtualną Polskę. Eska tak naprawdę odzyskała palmo pierwszeństwa wśród stacji lokalnych. Rzeczywiście jest to wynik jeszcze daleki od tego, co było wcześniej (eska miała czasami prawie 20%), ale jestem ciekaw, jak kampania reklamowa Eski z października wpłynie na badania radio tracka, które opublikowane bedą w grudniu.
odpowiedź