Rusza kampania „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”

W Boże Narodzenie startuje nowa kampania reklamowa RMF FM pod hasłem „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”. Akcja potrwa do końca lutego 2025 roku. W spotach i pozostałych materiałach wystąpili: Sylwia Grzeszczak, Tomasz Karolak oraz grupa twórców internetowych Genzie.

Patryk Pallus
Patryk Pallus
Udostępnij artykuł:
Rusza kampania „RMF FM – Najfajniejsi Słuchacze”

Centralnym elementem kampanii będzie konkurs pod tym samym hasłem, w ramach którego RMF FM będzie szukał najfajniejszych słuchaczy, by spełnić im marzenia! - Chcemy im podziękować. To właśnie dzięki nim RMF FM jest liderem rynku radiowego w Polsce. W kampanii chcemy podziękować im za tę wyjątkową relację, wspólnie celebrować to, co nas łączy, i zachęcać ich do dzielenia się swoimi marzeniami – bo jesteśmy gotowi je spełniać! – mówi Iwona Bołdak, dyrektorka programowa RMF FM.

Działania promocyjne obejmą szeroki wachlarz kanałów dotarcia – od ogólnopolskich i tematycznych stacji telewizyjnych, przez platformy VOD i internet, aż po kina i outdoor. 

Za kreację kampanii odpowiada RMF FM, produkcję zrealizowała agencja F25, a planowaniem i zakupem mediów zajęły się zespoły RMF oraz Mindshare. 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Dziennikarz Meczyków doznał udaru. "Może ktoś potraktuje to jak przestrogę"

Świąteczna piosenka Radia 357 z  teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Świąteczna piosenka Radia 357 z teledyskiem. Zobacz "Karpia pięciolatka"

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Właściciel TVN wdraża nowe rozwiązania telewizji hybrydowej na kanałach naziemnych

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

Disney+ rozszerza w Europie zasięg planu z reklamami

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"

Odchodzi szef działu wideo gry-online.pl. "Nie mogłem się na to zgodzić"