SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Roaming Play

Pod tym hasłem rozpoczęła się kampania promująca wprowadzenie w Play usługi roamingowej.

Roaming Play

Kampania roamingowa obejmuje: radio, prasę, akcje w biurach podróży, a także tradycyjny BTL.

Metryka:

Cel kampanii: poinformowanie o promocyjnej ofercie roamingowej Play
klient: P4
przedstawiciel klienta: Aleksandra Borowicz
agencja: AdWorks
przedstawiciel agencji: Magdalena Tuczyńska
dyrektor kreatywny: Robert Witkowski
dyrektor artystyczny: jw.
copywriter: Sebastian Rawski
media: prasa ogólnopolska, radio, ekrany LCD w biurach podróży i na lotniskach, outdoor przy lotniskach, POSM
czas trwania: 18.06.-15.09.

fdgdfgdfhfhfhfh


Oferta Play pozwala na dzwonienie z Europy do Polski w cenach takich samych jak wewnętrzne stawki krajowe promowana jest prostą headlinową kreacją, której podstawowym wyróżnikiem jest wykorzystanie trudnych i niezrozumiałych dla szerszego grona odbiorców, języków Unii Europejskiej.

2007-06-28
Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji:

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl