SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Lewandowski zdobył najwięcej fanów na Facebooku, a T-Mobile najaktywniej się komunikuje

Niemal 24 mln fanów na Facebooku ma Robert Lewandowski, po tym jak w maju przybyło mu ich 58 tys. Najbardziej angażujący na platformie jest profil TVN24, a T-Mobile PL odpowiada na wszystkie posty użytkowników i robi to najszybciej – wynika z raportu Facebook Trends Polska Maj 2022 Sotrendera.

Robert Lewandowski Article

Firma Sotrender opublikowała raport trendów na polskim Facebooku w maju br. Palmę pierwszeństwa pod względem liczby fanów bezsprzecznie dzierży Robert Lewandowski (23,8 mln fanów). Konkurencja jest daleko w tyle, kolejne miejsca zajęli Łukasz Piszczek (2,4 mln), Play (2,17 mln), Kuba Błaszczykowski (2,14 mln), Ewa Chodakowska i Allegro (po 2,04 mln).

Lewandowskiemu przybyło też w maju najwięcej fanów (58 tys., wzrost o 0,2 proc.). 28 tys. fanów zyskał profil Goniec.pl (wzrost o 3 proc.), a 26 tys. - Positive Marcin (wzrost o 9 proc.).

Najbardziej angażujący (największa liczba aktywności) w maju był profil TVN24 (1,53 mln aktywności), za nim znalazły się SokzBuraka (1,28 mln) i Ekstraklasa Trolls (1,1 mln).

Czytaj też: Sheryl Sandberg na celowniku śledczych. Meta prowadzi dochodzenie w jej sprawie

Trzy profile reagowały na 100 proc. postów użytkowników: T-Mobile PL, Player.pl i Alior Bank SA. Dwa pierwsze znalazły się też na szczycie rankingu najszybciej komentujących (mediana minut reakcji w formie komentarza na post użytkownika) – T-Mobile na pierwszym miejscu (mediana 2 minuty 40 sekund), Player.pl na trzecim (13 minut 56 sekund). Między nimi uplasował się Plus (13 minut 21 sekund).

Najczęściej stosowanymi hashtagami w maju były na polskim Facebooku #wieszwięcej (użyte 1249 razy), #sprzedam (799) i #tvp3opole (737).

Przeglądarkowy Facebook miał w maju 23,08 mln użytkowników, 77,15 proc. zasięgu oraz 3 godziny, 59 minut i 27 sekund średniego czasu spędzonego przez internautę (dane Mediapanelu).

Dołącz do dyskusji: Lewandowski zdobył najwięcej fanów na Facebooku, a T-Mobile najaktywniej się komunikuje

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl