SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

Czwarta seria „Rodzinki.pl”, w porównaniu do emitowanej jesienią ub.r. trzeciej straciła 410 tys. widzów. TVP2 w czasie emisji produkcji była wiceliderem rynku, a wpływy z reklam wyniosły 17,5 mln zł.

„Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

„Rodzinkę.pl 4” na antenie TVP2 oglądać można było w okresie od 1 marca do 7 czerwca br., w piątki o godz. 20.40 i 21.10. Średnia widownia serialu wyniosła 1,83 mln osób, co przełożyło się na 12,19 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 15,50 proc. w grupie komercyjnej 16-49. - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl.

Czwarty sezon „Rodzinki.pl” oglądało o 410 tys. widzów mniej niż nadawaną jesienią ub.r. trzecią serię, której oglądalność wyniosła 2,24 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 15,08 proc. i 17,40 proc. (więcej na ten temat).

W czasie emisji serialu Dwójka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem była TVP1, nadająca seriale „Anna German” oraz „Mała Moskwa” oraz mecz piłki nożnej, co dało jej 26,93 proc. udziału. Za TVP2 uplasowały się: Polsat („Tylko taniec”, filmy fabularne i Sopot TOPtrendy Festiwal 2013; 12,07 proc.) oraz TVN (filmy fabularne z cyklu „Superkino”; 11,43 proc.). Natomiast w grupie komercyjnej TVP2 zajmowała miejsce trzecie, za TVP1 i TVN.

Stacja

Wszyscy 4+

16-49

AMR

SHR %

SHR %

TVP1

4049151

26,93%

19,89%

TVP2 - Rodzinka.pl

1833921

12,19%

15,50%

Polsat

1814377

12,07%

14,10%

TVN

1718978

11,43%

16,10%


Wpływy z reklam przy emisji czwartej serii produkcji wyniosły 17,5 mln zł. W porównaniu do trzeciej serii wzrosłe one o pół mln zł (dane cennikowe, bez rabatów).

Piąty sezon „Rodzinki.pl” na antenie TVP2 będzie można oglądać jesienią br.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 410 tys. widzów. 18 mln zł z reklam

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Kate
Nic dziwnego. Ten serial to w zasadzie tylko reklama jogurtów, banku, elektrowni, telefonów, soków, słodyczy. Scenariusz napisany tylko na wypromowanie reklamodawców. Nie mozna juz tego oglądać.
12 13
odpowiedź
User
Papusza
Już w poprzednim sezonie wiało nudą a w 4 serii było jeszcze gorzej i te nieszczęsne reklamy na każdym kroku co to ? blok reklamowy czy serial ?
12 15
odpowiedź