SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

„Rodzinka.pl” straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam

Emitowana w piątki trzecia seria komediowej „Rodzinki.pl” miała o 860 tys. widzów mniej niż druga seria nadawana rok temu w środy. W paśmie emisji serialu TVP2 zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. Wpływy z reklam wyniosły 17 mln zł.

Średnia oglądalność trzeciej serii „Rodzinki.pl” (emitowanej w okresie od 7 września do 30 listopada br.) wyniosła 2,24 mln widzów, co przełożyło się na 15,08 proc. udziału wśród wszystkich widzów oraz 17,40 proc. w grupie komercyjnej 16-49 - wynika z danych Nielsen Audience Measurement przygotowanych dla portalu Wirtualnemedia.pl. Od września br. serial na antenie TVP2 oglądać można było w piątki o godz. 20.45 i 21.10.

Trzeci sezon „Rodzinki.pl” oglądało aż o 860 tys. widzów mniej niż nadawaną rok wcześniej drugą serię, której oglądalność wyniosła 3,10 mln widzów przy udziałach odpowiednio na poziomie 20,55 proc. i 24,15 proc. Wtedy serial był emitowany jednak w środy o godz. 20.40 i 21.05 (więcej na ten temat).

W czasie emisji produkcji Dwójka zajęła drugie miejsce w rynku telewizyjnym. W tym czasie liderem był Polsat, nadający „Tylko taniec. Got to dance” oraz filmy fabularne, co dało mu 16,21 proc. udziału. Z kolei za TVP2 znalazły się: TVP1 (filmy fabularne; 14,94 proc.) oraz TVN (również filmy; 14,05 proc.). Natomiast śród widzów w grupie komercyjnej TVP2 także zajęła drugie miejsce, ale wyprzedzała ją jednak telewizja TVN, a nie Polsat.

Stacja Wszyscy 4+ 16-49
AMR SHR % SHR %
Polsat 2411430 16,21% 16,86%
TVP2-Rodzinka.pl 2243238 15,08% 17,40%
TVP1 2222751 14,94% 13,41%
TVN 2090485 14,05% 18,33%


Wpływy reklamowe przy emisji „Rodzinki.pl 3” wyniosły 17 mln zł. Rok temu były one wyższe i uplasowały się na poziomie 24,3 mln zł (dane cennikowe netto, bez rabatów).

W listopadzie br. ruszyły zdjęcia do czwartej serii „Rodzinki.pl”. Widzowie zobaczą ją wiosną 2013 roku.


Rodzinka.pl, fot. TVP

Dołącz do dyskusji: „Rodzinka.pl” straciła 860 tys. widzów. 17 mln zł z reklam

4 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
aaa
kolejna trafna decyzja szefostwa tvp2
0 0
odpowiedź
User
fan
Uważam, że jest to bardzo dobry i fajny serial, który jako jeden z nielicznych jest nieprzerysowany, naturalny. To niby komedia, ale jak się przyjrzeć dobrze to zobaczymy, że tak wygląda życie przeciętnej miejskiej rodziny.
0 0
odpowiedź
User
Fanka
Myśle, ze jest to spowodowane jezykiem, jaki sie tam pojawia. Moi znajomi nie pozwalaja ogladac go dzieciom, bo nie chca, aby sie uczyly na zlych przykladach. Zreszta jaki ojciec mowi do dziecka debilu i glupku. Serial super, ale to nie przejdzie u nas.
0 0
odpowiedź