470 tys. widzów meczu Federer-Nadal w polskim Eurosport 1. Globalny rekord Eurosportu

Finałowy mecz mężczyzn w turnieju tenisowym Australian Open 2017 na antenie Eurosportu 1 oglądało 470 tys. widzów. Średnia widownia całego turnieju wyniosła 65 tys. osób - wynika z danych telemetrycznych udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Eurosport.

mk
mk
Udostępnij artykuł:

Rozegrany w zeszłą niedzielę finałowy mecz Australian Open 2017, pomiędzy Rogerem Federerem, a Rafaelem Nadalem (trwająca ponad 3,5 godziny rywalizacja zakończyła się triumfem Szwajcara w setach 3-2), na antenie Eurosportu 1 zgromadził średnio 470 tys. widzów w grupie wiekowej 4+ - wynika z danych Nielsen Audience Measurement, udostępnionych portalowi Wirtualnemedia.pl przez Eurosport. Jak informuje nas nadawca, był to najchętniej oglądany finał w historii transmisji turniejów wielkoszlemowych w Eurosporcie w Polsce.

Wśród widzów w grupie komercyjnej 16-49 pojedynek ten śledziło 230 tys. osób, co przełożyło się na 5,5 proc. udziału w rynku telewizyjnym. W tym ujęciu Eurosport 1 w paśmie transmisji tego meczu był trzecim najchętniej oglądanym kanałem w Polsce w grupie komercyjnej (po TVN i Polsacie).

Finał Federer-Nadal był także rekordową transmisją meczu tenisa w Eurosporcie globalnie, gromadząc średnią widownię na poziomie 5,8 mln osób.

Z kolei cały turniej, transmitowany w okresie od 16 do 29 stycznia br., na antenie Eurosportu oglądało średnio 65 tys. widzów w grupie 4+, co przełożyło się na 1,72 proc. udziału tej stacji w rynku telewizyjnym. W grupie 16-49 widownia wyniosła 21 tys. osób, a udział - 1,51 proc.

Przez większą część imprezy transmisje rozpoczynały się o godz. 1.00 w nocy polskiego czasu, a kończyły około południa.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [TYLKO U NAS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber