Rośnie popularność TikToka. Liczba instalacji przekroczyła 3 miliardy

Społecznościowa aplikacja TikTok szybko przyciąga nowych użytkowników – wynika z danych firmy Sensor Tower. W drugim kwartale 2021 roku zanotowano 205 mln nowych instalacji TikToka, co oznacza że globalna liczba użytkowników platformy przekracza obecnie 3 miliardy.

ps
ps
Udostępnij artykuł:

TikTok to mobilna aplikacja pozwalająca na publikowanie krótkich klipów wideo z dodanym do nich gotowym podkładem muzycznym.

Platforma stale się rozwija i służy do różnych celów. Według raportu GetHero w Polsce blisko 52 proc. użytkowników TikToka wskazało aplikację jako miejsce do zabawy, odpoczynku i relaksu.

Z kolei zgodnie z informacjami App Annie obecnie użytkownicy w USA i Wielkiej Brytanii spędzają więcej czasu w aplikacji TikTok niż na platformie YouTube. Amerykanie poświęcają miesięcznie 24,5 godziny na TikToku, podczas gdy przeglądanie treści w YouTube zajmuje im 22 godziny.

3 miliardy instalacji

Teraz z informacji firmy Sensor Tower wynika, że TikTok przekroczył kolejny próg popularności. Zgodnie z opublikowanymi danymi w drugim kwartale 2021 r. liczba nowych instalacji TikToka w systemach IOS oraz Android wyniosła 205 mln.

W ciągu pierwszych sześciu miesięcy br. TikTok został ściągnięty 383 mln razy, co czyni tę platformę najchętniej instalowaną aplikacją mobilną spośród programów nie będących grami.

W sumie liczbę użytkowników TikToka na świecie szacuje się obecnie na ponad 3 mld.

grafika

Wraz z rosnącą liczbą instalacji TikToka zwiększają się także wydatki użytkowników w tej aplikacji. W rekordowym drugim kwartale br. zamknęły się one kwotą 535 mln do., podczas gdy kwartał wcześniej były a poziomie 385 mln.

Anaitycy Sensor Tower podają, że od 2018 w sumie wewnętrzne zakupy w TikToku osiągnęły globalnie poziom przekraczający 2,5 mld dol. Oprócz TikToka taka sztuka udała się tylko czterem innym platformom – Tinderowi, Netfliksowi, YouTube’owi oraz aplikacji Tencent Video.

grafika

 

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Połowa TikToka w USA sprzedana. Tego samego inwestora może mieć właściciel TVN

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Polskie Radio 24 z nową oprawą dźwiękową

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Nowa prezes PwC w CEE. Agnieszka Gajewska zastąpi Adama Krasonia

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

Dorota Wysocka-Schnepf stawia na YouTube'a. "Poczucie powinności wobec prawdy" [TYLKO U NAS]

New Balance MADE in USA
Materiał reklamowy

New Balance MADE in USA

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7

Wielka przeprowadzka "Królowej przetrwania". Programu nie będzie w TVN7