PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Polska reklama urosła o 11,5 proc. Ponad połowa budżetów na wideo
Polska reklama urosła o 11,5 proc. Ponad połowa budżetów na wideo
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 12 proc., duży awans TV Republika
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 12 proc., duży awans TV Republika
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 17 proc., TV Republika z 26 mln zł wpływów
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 17 proc., TV Republika z 26 mln zł wpływów
Wydatki na reklamę telewizyjną w grudniu wzrosły o 8 proc., TVN liderem
Wydatki na reklamę telewizyjną w listopadzie wzrosły o 4 proc., Polsat bezkonkurencyjny
Większość Polaków zamierza wydać na świąteczne zakupy do 1000 zł
Wydatki na reklamę telewizyjną w październiku wzrosły o 7 proc. Polsat liderem
Szczerba: Ziobro finansował media Marcina Roli
Szczerba: Ziobro finansował media Marcina Roli
Wydatki na reklamę telewizyjną w lipcu wzrosły o 8 proc. Polsat bezkonkurencyjny pod względem wpływów
Polskie Radio chce wydać więcej na inwestycje. Trwa kilka remontów
Prawie połowa mikrofirm tnie koszty działalności. Głównie reklamowe
Prawie połowa mikrofirm tnie koszty działalności. Głównie reklamowe
Pirackie serwisy streamingowe robią zakupy za pomocą kart płatniczych klientów
Pirackie serwisy streamingowe robią zakupy za pomocą kart płatniczych klientów
Wydatki na reklamę telewizyjną w maju wzrosły o 4 proc. TVP2 wyprzedziła TVP1
Wydatki na reklamę telewizyjną w kwietniu wzrosły o 5 proc., TVP2 wyprzedziła TVP1
Wydatki na reklamę telewizyjną w I kwartale wzrosły o 6 proc.
67 proc. Polaków nie planuje w tym roku większych wydatków
67 proc. Polaków nie planuje w tym roku większych wydatków
Mniejszy rynek reklamy telewizyjnej w 2022 roku. „Winowajcą zmiana dotycząca sponsoringu”
Wydatki na reklamę telewizyjną w grudniu spadły. TVP1 wyprzedziła Polsat, liderem TVN
Wydatki na reklamę telewizyjną wzrosły o 3 proc., TVP1 wyprzedziła TVN
40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
40 proc. Polaków nie planuje większych wydatków tej jesieni
Rosnąca inflacja wywołuje sporą niepewność na rynku reklamowym
Rosnąca inflacja wywołuje sporą niepewność na rynku reklamowym
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
Telewizja emituje coraz więcej reklam, ale mniej na nich zarabia. Polsat na czele wpływów
KRRiT wydała w 2021 roku 63,1 mln zł. Ponad połowa na Telemetrię Polską
Netflix chce oszczędzać. Wzywa pracowników do finansowej dyscypliny
Uber będzie oszczędzał. Cięcia wydatków na marketing i staranniejsze zatrudnianie
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu spadł o 5 proc. Polsat na czele
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu spadł o 3 proc. Polsat na czele wpływów, TVN24 w dół o 45 proc.
Z powodu rosnącej inflacji prawie 64 proc. Polaków ograniczy w tym roku świąteczne wydatki
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym wzrósł o 4 proc. Polsat liderem
Ponad 18 mld dolarów wydatków na aplikacje mobilne. Najbardziej dochodowe YouTube i Tinder