PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 5 proc., wpływy TVP Info wzrosły o 212 proc.
Wydatki na reklamę telewizyjną spadły o 16 proc. Lidl i Biedronka mocno ograniczyły działania reklamowe
Telewizja emituje coraz więcej reklam, ale mniej na nich zarabia. Polsat na czele wpływów
KRRiT wydała w 2021 roku 63,1 mln zł. Ponad połowa na Telemetrię Polską
Netflix chce oszczędzać. Wzywa pracowników do finansowej dyscypliny
Uber będzie oszczędzał. Cięcia wydatków na marketing i staranniejsze zatrudnianie
Rynek reklamy telewizyjnej w kwietniu spadł o 5 proc. Polsat na czele
Rynek reklamy telewizyjnej w marcu spadł o 3 proc. Polsat na czele wpływów, TVN24 w dół o 45 proc.
Z powodu rosnącej inflacji prawie 64 proc. Polaków ograniczy w tym roku świąteczne wydatki
Rynek reklamy telewizyjnej w lutym wzrósł o 4 proc. Polsat liderem
Ponad 18 mld dolarów wydatków na aplikacje mobilne. Najbardziej dochodowe YouTube i Tinder
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat na czele wpływów
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 1 proc. TVN na czele wpływów, duże wzrosty TVP1 i TVP2
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 3 proc., duże wzrosty TVP1 i TVP2
Co drugi Polak jest podatny na zakupy pod wpływem humoru i nastroju
Co drugi Polak jest podatny na zakupy pod wpływem humoru i nastroju
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 9 proc., kanał TV Puls zwiększył wpływy o połowę (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 4 proc. Polsat i Ferrero liderami
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 3 proc. Polsat i Aflofarm liderami (raport)
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 19 proc. Polsat z największymi wpływami
Ponad 40 proc. Polaków pod wpływem pandemii chce ograniczać wydatki
Ponad 40 proc. Polaków pod wpływem pandemii chce ograniczać wydatki
Rośnie popularność TikToka. Liczba instalacji przekroczyła 3 miliardy
Prawie o 20 proc. zwiększył się wpływy z reklam w telewizji w I półroczu. Polsat i Aflofarm liderami
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 42 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Misja publiczna Polskiego Radia w liczbach: 223 słuchowiska, 170 koncertów live
Misja publiczna Polskiego Radia w liczbach: 223 słuchowiska, 170 koncertów live
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 32 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
Użytkownicy gotowi do płacenia za 5G. Od 10 do 30 procent więcej za nowe usługi
Użytkownicy gotowi do płacenia za 5G. Od 10 do 30 procent więcej za nowe usługi
Plus 24 proc. więcej na reklamy, Play i Orange z dużymi spadkami
Plus 24 proc. więcej na reklamy, Play i Orange z dużymi spadkami
Rynek reklamy telewizyjnej wzrósł o 32 proc. Polsat z największymi wpływami (raport)
6,80 mld zł na reklamę telewizyjną w I kwartale. Polsat i Aflofarm liderami
Rośnie rynek reklamy telewizyjnej. Polsat z największymi wpływami, duży wzrost TVN7 (raport)
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. „Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia”
Airbnb tnie drastycznie wydatki na performance marketing. „Budżet na działania wizerunkowe w digitalu to już nie fanaberia”
Polsat z największymi wpływami reklamowymi. TVP1 wyprzedziła TVP2, duży wzrost TVN7 (raport)