SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rośnie rynek reklamy outdoor

W 2010 roku rynek reklamy zewnętrznej osiągnie na całym świeciewartość 30,4 miliarda dolarów - prognozuje firma analityczna GlobalIndustry Analysts (GIA).

Największym sektorem reklamy outdoor są billboardy, na którewydatki w latach 2007 - 2010 mają według GIA zwiększyć się o 2,85miliarda dolarów. Z kolei najszybciej rozwijającym się sektoremreklamy zewnętrznej jest reklama tranzytowa, na którą w 2010 rokuma zostać przeznaczonych 7,14 miliarda dolarów.

Największym rynkiem dla reklamy zewnętrznej jest Europa, wktórej najszybciej rozwija się Rosja. Kraj ten ma zanotować średniroczny wzrost na poziomie 30,2 procenta w latach 2007 - 2010.

Jak podaje GIA, czołowymi graczami na rynku reklamy outdoor naświecie są takie firmy jak: Clear Channel Outdoor, JCDecaux Group,CBS Outdoor, Lamar Advertising Company, Titan Outdoor Limited, VanWagner Communications, Planar Control Room and Digital Signage,EPAMEDIA, MarketForward, Omnivex Corporation, Primedia Outdoor PtyLtd. oraz Clear Media Limited.

Dołącz do dyskusji: Rośnie rynek reklamy outdoor

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl