Rossmann i Lidl ulubionymi sieciami detalicznymi Polaków

Sieć drogerii Rossmann oraz supermarkety Lidl Polska to ulubione marki sklepów Polaków - wynika z badania agencji Inquiry.

jd
jd
Udostępnij artykuł:

Agencja Inquiry sprawdziła, które marki są szczególnie lubiane przez polskich konsumentów w oparciu o dane z badania YouGov BrandIndex, które mierzy siłę wizerunku danej marki.

Rossmann i Lidl to ulubione sklepy Polaków

W rankingu YouGov BrandIndex dominują drogerie Rossmann (47,3 pkt.) i Lidl (45 pkt.). Dalsze miejsca zajmują Empik, IKEA, Biedronka i CCC.

grafika

W badaniu YouGov BrandIndex sprawdzono też, które sieci są najchętniej odwiedzane przez klientów. Zestawienia ułożono w zależności od branży wg odsetka osób, które robiły zakupy w danej sieci w ciągu ostatniego miesiąca (dla sieci spożywczych i drogerii) lub 3 miesięcy (dla pozostałych).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/programy-lojalnosciowe-najpopularniejsze-to-moja-biedronka-payback-i-club-vita ##

W kategorii sklepów spożywczych wygrywa Biedronka, w modzie dyskont Pepco, a wśród sklepów specjalistycznych prym wiedzie Empik przed Castoramą i IKEA.

grafika

Badacze Inquiry zadali także pytane „O których markach rozmawiałaś/eś z przyjaciółmi lub rodziną w ciągu ostatnich dwóch tygodni (osobiście, online lub w mediach społecznościowych)?”. Na podstawie wyników opracowano zestawienie marek, o których najwięcej się mówi (według wskaźnika Word-of-Mouth).

##NEWS http://www.wirtualnemedia.pl/artykul/lidl-nowe-produkty-dla-wegetarian-i-wegan-ceny-komentarz ##

W tym podrankingu wyraźnie dominują Biedronka, Lidl i Rossmann. Na dalszych miejscach znalazły się CCC i Pepco, następnie IKEA oraz H&M.

grafika

- Na silną markę trzeba pracować latami. Najlepsze marki detaliczne angażują klientów, oferując im nie tylko produkty, ale także atrakcyjne ceny, dobre doświadczenia zakupowe, ciekawą komunikację i możliwość zapoznania się z nowinkami na rynku. Silne marki to takie, które dobrze rozumieją swoich klientów, a nawet wyprzedzają ich oczekiwania - komentuje Agnieszka Górnicka, prezes zarządu Inquiry.

Badanie przeprowadzono na grupie N=6996, próba ogólnopolska. W 2019 r. badanie objęło w Polsce 116 marek.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Nie żyje Gabriela Andrychowicz. Była głosem Chillizet

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

Jakub Bujnik odchodzi z Wirtualnej Polski

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

X notuje pierwszy wyraźny wzrost przychodów za kadencji Muska. Strata wciąż obciąża wyniki

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

Płatna telewizja wraca do łask? Pierwszy wzrost liczby abonentów od ośmiu lat

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami
Materiał reklamowy

CyberRescue pomoże klientom Banku Pekao uniknąć cyberoszustwa przed świętami

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa

Influencerom spadają zasięgi. To skutek nowego prawa