Ruszył konkurs na prezesa Audytorium 17

Paweł Paluch wraz z końcem kadencji przestanie być prezesem Audytorium 17, czyli spółki zrzeszającej 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia. Nowy CEO zostanie wyłoniony w ramach rozpisanego właśnie konkursu. Jakich kompetencji wymagają rozgłośnie?

Tomasz Gardziński
Tomasz Gardziński
Udostępnij artykuł:
Ruszył konkurs na prezesa Audytorium 17
fot. Shutterstock.com

Powołana do życia w 2001 roku spółka zrzeszająca 17 regionalnych rozgłośni Polskiego Radia, w celu ich reprezentacji na ogólnopolskim oraz ponadregionalnym rynku reklamowym po raz pierwszy od dawna musi szukać nowego prezesa zarządu. Stanowisko to obecnie pełni Audytorium 17 rozpoczęło poszukiwania nowego CEO. W tym celu rozpisano konkurs na wspomniane stanowisko.

Audytorium 17 szuka nowego prezesa

Kandydat na nowego prezesa Audytorium 17 musi mieć wykształcenie wyższe, a także co najmniej 3-letnie doświadczenie na stanowiskach kierowniczych lub samodzielnych albo wynikające z prowadzenia działalności gospodarczej na własny rachunek. Przy czym w ogłoszeniu konkursowym zaznaczono, że preferowane jest doświadczenie w branży medialnej, domach mediowych lub brokerach reklamy w radiofonii.

Nie będą przyjmowane kandydatury osób, które są społecznymi współpracownikami albo pracują w biurze poselskim, senatorskim, poselsko-senatorskim lub biurze posła do Parlamentu Europejskiego. Wykluczeni są ponadto członkowie partii politycznych oraz osoby pełniące funkcję z wyboru w zakładowej organizacji związkowej lub zakładowej organizacji związkowej spółki z grupy kapitałowej. Do najważniejszych obowiązków nowego prezesa zarządu Audytorium 17 należeć będą:

  • prowadzenie spraw Spółki oraz reprezentowanie jej zgodnie ze sposobem reprezentacji określonym w Umowie Spółki,
  • opracowywanie strategii rozwoju Spółki w tym w szczególności przygotowanie planów finansowych na kolejne lata,
  • przygotowywania i realizacji odpowiedniej polityki marketingowej i finansowej,
  • sprawowania nadzoru nad realizacją wymienionych zadań,
  • składania sprawozdań rocznych z wykonywania obowiązków.

Kandydatów na prezesa zarządu oceni Komisja Konkursowa

Ludzie mediów zainteresowani wzięciem udziału w konkursie będą musieli wykazać się wiedzą o zakresie działalności spółki oraz o branży radiowej, znajomością zagadnień związanych z zarządzaniem i kierowaniem zespołami pracowników, doświadczeniem niezbędny do wykonywania funkcji prezesa zarządu, a także znajomością przepisów prawa w zakresie dotyczącym działalności spółki. Kandydatów oceniać będzie specjalnie powołana w tym celu Komisja Konkursowa.

Zgłoszenia można wysyłać do 13 czerwca 2024 roku na adres: konkurs_audytorium17@radiopoznan.fm.

Tomasz Gardziński
Autor artykułu:
Tomasz Gardziński
Author widget background

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Były prezes TVN24 znów pracuje dla TVN. Doradza Kasi Kieli [NASZ NEWS]

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Paramount dalej walczy o właściciela TVN. Osobista gwarancja właściciela firmy

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Likwidacja stacji Paramountu. Polski oddział w końcu zabrał głos [TYLKO U NAS]

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Szefowa social mediów odchodzi z Kanału Zero

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń
Materiał reklamowy

Top 10 systemów CRM na 2026 rok – porównanie funkcji, kosztów i wdrożeń

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber

Powstała konkurencja dla otoMoto. Stoi za nią m.in. znany youtuber