SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu i rzecznik Tomasz Siedlecki

Tomasz Siedlecki po 14 latach pracy odchodzi z firmy Euro-net (należą do niej sieć elektromarketów RTV Euro AGD i sklep internetowy OleOle.pl). Pełnił w niej funkcję dyrektora marketingu i rzecznika prasowego.

Tomasz Siedlecki Article

W Euro-necie Siedlecki odpowiadał za działania marketingowe, reklamę, akcje promocyjne, analizę konkurencji oraz badania rynkowe. Zarządzał kilkunastoosobowym zespołem, który wewnętrznie zajmuje się m.in. planowaniem mediów, produkcją reklam i DTP.

W ciągu 14 lat pracy Siedlecki zarządzał przygotowaniem koncepcji i rozwojem marek RTV Euro AGD i OleOle.pl. Firma w komunikacie przekazanym portalowi Wirtualnemedia.pl podkreśla, że w tym okresie liczba sklepów RTV Euro AGD wzrosła trzykrotnie.

Euro-net nie podał, kto przejmie w firmie funkcje szefa marketingu i rzecznika prasowego. Natomiast Tomasz Siedlecki nie ujawnia swoich planów zawodowych.

Przed pracą w Euro-necie Siedlecki był m.in. dyrektorem nowego biznesu i strategii w agencji reklamowej JWT oraz dyrektorem marketingu w firmach Sony, Bosch i Siemens oraz Fiat.

Ukończył studia marketingowe w Szkole Wyższej Handlowej.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Z Euro-netu odchodzi dyrektor marketingu i rzecznik Tomasz Siedlecki

3 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Bok
Ale jeżeli chodzi o obsługę klienta to sieć ta leży, zarowno w sklepach jak i na callcentre, już z Aliexpres jest lepsza komunikacja. Strata czasu i zbędne zawracanie sobie głowy.
6 2
odpowiedź
User
RTV Euro AGD innowacje
„W ciągu 14 lat pracy Siedlecki zarządzał przygotowaniem koncepcji” - Czy powtarzanie komunikatów z promocja to jakakolwiek oryginalna koncepcja?
0 0
odpowiedź
User
Mario
Ale jeżeli chodzi o obsługę klienta to sieć ta leży, zarowno w sklepach jak i na callcentre, już z Aliexpres jest lepsza komunikacja. Strata czasu i zbędne zawracanie sobie głowy.

Popieram sam się przejechałem na obsłudze zamówienia którego do dziś nie otrzymałem choć zapłaciłem z góry. Mija już prawie dwa tygodnie jak czekam. Ze strony sklepu zero odpowiedzi pomimo kilku telefonów i wiadomości nic się nie wydarzyło.
0 0
odpowiedź