SzukajSzukaj
dołącz do nasFacebookGoogleLinkedinTwitter

Rusza II edycja 'Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego'

W październiku, w hipermarketach Tesco w całej Polsce, po raz drugi odbędą się 'Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego'.

Projekt, skierowany do konsumentów, w którym organizatorzy nawołują do kupowania polskich produktów.

Przez miesiąc czasu, począwszy od 6 października we wszystkich hipermarketach Tesco konsumenci będą spotykali się z hasłem „Kupując polskie produkty – dajesz pracę”. Komunikat zamieszczony na głównych tablicach informacyjnych, na banerach nad wejściem, gazetkach promocyjnych, przy drzwiach wejściowych oraz parkingowych billboardach ma przypominać klientom i uświadamiać im o tym, że każda ich codzienna decyzja zakupowa, to w rzeczywistości akt dawania pracy. Na czas akcji ponad 400 produktów zostało wyróżnionych znakiem „Dajesz Pracę”.

Organizatorem akcji jest Fundacja Dajesz Pracę PL organizator kampanii społecznej „Kupując polskie produkty dajesz pracę”, która od ponad roku aktywnie działa w materii polskiego produktu. „Poprzez szereg projektów trafiamy z głównym komunikatem kampanii do ponad 70 mediów w całej Polsce. Dzięki naszej kampanii, ponad 3 miliony konsumentów zaczęło zwracać uwagę na to, aby wybierać polskie produkty (Źródło: Omnibus, TNS OBOP, 5-8.02.2004 oraz 6-9.05.2004). Dziś nadszedł moment, kiedy zaczynamy pojawiać się z naszą informacją również w miejscu gdzie konsument podejmuje decyzje zakupowe” – mówi Jakub Marczyński, przedstawiciel Fundacji Dajesz Pracę PL.

„Dlatego postanowiliśmy zaprosić do współpracy sieć Tesco. Hipermarkety Tesco to 51 placówek handlowych, które współpracują z 1500 dostawcami, zaś sprzedawany asortyment w ponad 95% pochodzi z Polski. Dzięki takim liczbom, wielu lokalnych producentów może się rozwijać i tworzyć nowe miejsca pracy. Jednak żeby tak się działo w pełni, konsumenci powinni zwracać większą uwagę na to, skąd produkt pochodzi – i to jest powodem, dla którego jesteśmy dziś obecni w Tesco” – podkreśla Marczyński.

Akcja „Ogólnopolskie Dni Produktu Polskiego” jest organizowana po raz drugi w tym roku. Pierwsza edycja spotkała się ze sporym uznaniem konsumentów, trwała 2 tygodnie, dotarła do 6 milionów klientów Tesco, a średni wzrost sprzedaży produktów wyróżnionych znakiem „Dajesz pracę” przekroczył 45%! „Bieżąca edycja będzie mocniejsza – posiada silniejszą komunikację, więcej odznaczonych produktów i trwa dwa razy dłużej” – przewiduje Marczyński.

Każdy produkt który powstał w Polsce, a przy jego produkcji pracę znaleźli Polacy, to produkt polski. „Podkreślamy, że liczy się aby produkt „dawał pracę”, a nie to skąd pochodzi lub jak nazywa się producent” – mówi Marczyński -  „Innymi słowy: nawet jeśli producent jest zagraniczny ale produkuje w Polsce i daje przy tym pracę Polakom – to wspaniale! Warto docenić jego zaangażowanie w nasz rynek, to że zainwestował właśnie w naszym kraju – i częściej wybierać jego produkty”.

Produkty wyróżnione w akcji :

Anna Sp z o.o.
 Dzbankowe filtry do wody "Anna"
 
 Uniwersalne wkłady filtrujące "Anna"

 Zestawy pojemników próżniowych "Anna Vaccum"
 
Kruger Polska Sp. z o.o.
 Herbata granulowana "Herbatynka"
 
 Herbata granulowana "Ekspresja"
 
 Kakao rozpuszczalne "Mix Fix"
 
Uzdrowisko Krynica-Żegiestów S.A.
 Woda mineralna "Kryniczanka"
 
 Woda mineralna "Kryniczanka"
 
PZ Cussons
 Uniwersalny płyn do czyszczenia "Skrzat"
 
 
 Mleczko do czyszczenia "Skrzat"
 
 
 Proszek do szorowania"Skrzat"
 
 
 Płyn do mycia szyb w spray'u "Skrzat"
 
 
 Spray uniwersalny "Skrzat"
 
Cukiernia Mistrza Jana Sp. z o.o.
 Biszkopty Biscottis
 
 
 Torciki z kremem cappuccino
 
Womir-Spa
 Naturalna woda żródlana Dobrawa
 
Wytwórnia Salami Igloomeat-Sokołów Sp z o.o. w Dębicy
 Linia wędlin SALAMI
 
Almar
 Łosoś norweski wędzony na zimno-vacum
 
DM Snacks
 Chrupki kukurydziane Flips
 
Eisberg Sp. z o.o.
 Sałaty cięte, warzywa cięte pakowane w woreczki
 
Comindex JBC Sp. z o.o.
 Dezodoranty - Currara
 
Paola S.A
 Soki domowe
 
 
 Syropy Owoce Natury
 
Stovit Group sp. z o.o.
 Dżemy Fruta
 
 
 Konfitura Babuni
 
 
 Jabłko prażone Fruta
 
 
 Frutelka
 
MOKATE S.A
 Herbaty ekspresowe
 
MOKATE Sp. z o.o.
 Kawa Cappoccino
 
 
 kawa NY Coffee 2+1
 
Nowakowski
 pieczywo
 
Krebo
 skarpetki
 
Wienox Sp. z o.o.
 Makaron 500 G - Świderek
 
 
 Marakron 
 
 
 Razowy-graham
 
Asco SA
 Masło
 
Cukiernia Mistrza Jana Sp. z o.o.
 Batony elToro
 
ZT Kruszwica S.A.
 Olej Kujawski
 
 
 Olej Kujawski
 
 
 Olej Olek
 
 
 Olej Kujawski
 
Scandic Food Sp. z o.o.
 Dzemy "Owocowa Rozkosz"
 
 
 Powidła śliwkowe "Owocowa Rozkosz"
 
SM Lazur
 Sery pleśniowe
 
Libella Sp. z o.o.
 Sery pleśniowe - Napoleon
 
 
 Środki chemiczne
 
Comindex JBC Sp. z o.o.
 Dezodoranty - Currara
 
Paola S.A
 Soki domowe
 
 
 Syropy Owoce Natury
 
CEDO Sp. z o.o
 Worki na śmieci Multi-Top (z uszami do wiązania)
 
 
 Jednorazowe artykuły gospodarstwa domowego
 
Premium Foods
 Herbata Vitax
 
OBST S.A.
 Płatki śniadaniowe (płatki kukurydziane i galanteria śniadaniowa)
 
MOKATE S.A
 Herbaty ekspresowe
 
MOKATE Sp. z o.o.
 Kawa Cappoccino
 
 
 kawa NY Coffee 2+1
 
Fabryka kosmetyków Miraculum S.A.
 linia kosmetyków Miraculum Perła+Jedwab
 
INEX Sp z o.o
 Woda mineralna "Muszyna"
 
Barwa Sp. z o.o.
 Szampony ziołowe
 
 
 Kremy do rąk Miss
 
Animex Sp z o.o.
 Morliny
 
 
 Constar -Krakus
 
 
 ZD Suwałki
 
 
 OZD Continental
 
 
 Ekodrob
 
Bongrain Sp. z o.o.
 Sery pleśniowe - natura i smak
 
 
 Serty świeże - serki twarogowe Tartare z grupy Kraina Smaku
 
Wyborowa SA
 Wódka Wyborowa
 
 
 Wódka Premium
 
Laboratorium Kosmetyczne Joanna
 Szampony
 
 
 Odżywki
 
Wawel SA
 słodycze - czeklady, bomboniery, batony, cukierki, czekjoladki itp.. Cała gama WAWELA
 
FK Oceanic
 Kosmetyki AA

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza II edycja 'Ogólnopolskich Dni Produktu Polskiego'

0 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiekz postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl