Rusza kampania „Doceń olej rzepakowy”

Rozpoczyna się kampania promująca zalety oleju rzepakowego jako składnika diety. Akcję – prowadzoną przede wszystkim w internecie – przygotowała i prowadzi agencja Max Weber.

tw
tw
Udostępnij artykuł:

Startująca właśnie kampania „Doceń olej rzepakowy” prezentuje właściwości oleju rzepakowego oraz informuje, jak dobrać składniki diety, aby wpływała ona jak najkorzystniej na nasze zdrowie. W ramach akcji uruchomiono mający charakter bloga serwis internetowy docenolejrzepakowy.pl, a także pięć ministrom w całości poświęconych zdrowotnym walorom oleju rzepakowego. Poszczególne witryny dotyczą poziomu cholesterolu, cukrzycy, diety kobiet w ciąży, funkcjonowania i rozwoju mózgu oraz profilaktyki nowotworowej.

grafika

Ponadto akcja obejmuje działania w wyszukiwarkach internetowych i social mediach. Kampanię, której patronuje Szkoła Główna Gospodarstwa Wiejskiego w Warszawie, przygotowała i realizuje agencja Max Weber należąca do Young & Rubicam Brands.

PRACA.WIRTUALNEMEDIA.PL

NAJNOWSZE WIADOMOŚCI

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Z wizytą w redakcjach. Tam byliśmy w 2025 roku

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Co oglądali Polacy
w 2025 roku? Przegląd trendów z serwisu Filmweb

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Rośnie oglądalność telewizji z opóźnieniem. Jak przewinąć kanały?

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Marki zwiększyły aktywność na TikToku. Znacząca zmiana

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik  Polsatu dementuje

Zygmunt Solorz i stare kolędy. Rzecznik Polsatu dementuje

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"

AI może dyskryminować? "Modele uczą się hakować nasz system myślenia"