SzukajSzukaj
dołącz do nas Facebook Google Linkedin Twitter

Rusza międzynarodowa kampania „Masz Answear?”

Platforma ecommerce Answear.com ruszyła z kampanią reklamową pod hasłem „Masz Answear?”. Przygotowały ją agencja Feeders i Papaya Films.

Article

Akcja reklamowa podkreśla znaczenie wyboru i indywidualnego stylu odbiorców Answear. Spoty emitowane są w telewizji i w digitalu, na kanałach marki. Zostały przygotowane w wersji 30 i 50 sekund.

W spocie pojawiają się też też słynne warszawskie ostronosy o imieniu Ostry i Harry. Adoptowane przez Pana Marcina (który wraz z ostronosami tworzy Stado) są bohaterami warszawskich spacerów i żyją bez klatek w swoim Gnieździe.

Kampania obejmuje siedem krajów, są to Polska, Ukraina, Bułgaria, Czechy, Rumunia, Słowacja i Węgry.

Z ramienia Answear kampanię koordynowali Wojciech Tomaszewski – dyrektor ds. marketing i e-commerce oraz Katarzyna Kaczmarczyk – kierownik marketingu.

Grupa docelowa marki w kampanii została opisana następująco: Jesteśmy dla ludzi w różnym wieku, tych młodszych i tych starszych, którzy pielęgnują w sobie „młodość ducha” i nie boją się łamać stereotypów, odrzucać schematów, korzystać z okazji i wykorzystywać tego, co przyniesie im los. Skupiamy się na przeżyciach i na radości, jaką niesie eksperymentowanie z modą. Kochamy indywidualizm, pielęgnujemy wolność wyboru i nie mamy nic przeciwko wyznaczaniu własnych trendów, zamiast podążania za cudzymi

Kreację przygotowała agencja Feeders, która zdobyła to zlecenie w przetargu. Produkcją zajęło się studio Papaya Films.

Newsletter WirtualneMedia.pl w Twojej skrzynce mailowej

Dołącz do dyskusji: Rusza międzynarodowa kampania „Masz Answear?”

2 komentarze
Publikowane komentarze są prywatnymi opiniami użytkowników portalu. Wirtualnemedia.pl nie ponosi odpowiedzialności za treść opinii. Jeżeli którykolwiek z postów na forum łamie dobre obyczaje, zawiadom nas o tym redakcja@wirtualnemedia.pl
User
Adi
Oj widać było w święta kampanię w TV. Kibicuje Krakowskiej firmie :)
5 3
odpowiedź
User
Grabski
firmie kibicuję ale kampania fatalna. słabe kopiowanie zalando. chyba w ciuchach chodzi o to by się wyróżnić... czy skopiować konkurencję.
1 1
odpowiedź